Povestea lor incepe la Iasi. Acolo unde, cei 3 studenti de informatica, despre care urmeaza sa scriu, s-au cunoscut in urma cu 3 ani. Adrian...

Screenshot_2014-05-07-12-26-38Povestea lor incepe la Iasi. Acolo unde, cei 3 studenti de informatica, despre care urmeaza sa scriu, s-au cunoscut in urma cu 3 ani. Adrian Galatanu, Ionut Nechifor, Lucian Mandru au fost in aceeasi grupa si, chiar daca, initial, nu erau decat amici si se salutau zi de zi in sala de curs sau pe culoarele facutații, cu timpul au observat ca toti au o pasiune comuna. Si anume: jocurile sau, mai bine zis, crearea de jocuri pentru smartphone-uri. 

S-au pus pe treaba, iar lucrurile au inceput sa se miste. Recent, au lansat primul lor joc: Abyss 2D. „M-am gandit toata ziua la ce sa iti spun despre noi, dar nu prea ma pricep la redactat, asa ca o sa iti povestesc in mare cine suntem noi. Ne-am apucat de facut jocuri in urma cu un an. Unul dintre noi, si anume Lucian Mandru, are o imaginatie bogata, si el vine cu majoritatea ideilor pentru jocuri”, cam asa incepe scurtul story Adrian Galatanu, unul din membrii echipi 3LogicGames.

Ideea Abyss 2D l-a venit in urma cu 2 – 2 luni si jumatate. Cei trei baieti se gandeau sa puna pe picioare ceva simplu, atractiv, distractiv si „addicted” in acelasi timp. Ba chiar erau iritati de faptul ca un joc precum “Flappy Bird”, ce poate fi facut in 2 zile maxim de  munca,  incaseaza cate 50.000$ pe zi. S-au adunat pentru un brainstorming, iar dupa cativa litri de cafea dati pe gat, li s-a aprins beculetul.

„Am pus totul pe hartie si ne-am apucat de munca. Jocul l-am lansat si pe iOS zilele trecute, dar trebuie intai sa fie aprobat de cei de la Apple. Momentan, ne axam doar pe jocuri 2D, dar avem in plan si un joc in 3D. Grafica pentru jocurile 3D e mai complexa de facut si avem nevoie de un buget mai mare”, adauga Adrian.

Revenind la Abyss 2D, jocul a fost lansat in exact in ziua de Pasti. Cu toate acestea, Adrian & Co nu au reusit pana astazi o promovare „ca la carte”. De ce? Raspunsul multor siteuri de specialitate din Romania a fost sec: „ … primim prea multe solicitari si nu avem timp sa ne uitam la jocul vostru [Mai pe romaneste: Crede-ti ca ne pasa?]”.

Primele laude au venit de la un indian, care a incropit un review pe site-ul sau (vezi: http://www.technewscentral.co.uk/reviews/abyss-2d-android-game-review/)

Si pentru ca nimeni nu iti poate ucide visele, cei trei baieti viseaza la un buget pe care sa il investeasca in crearea unor noi jocuri si chiar inchirierea unui birou tip office pentru a parasi camera de 4 x 4 metri patrati in care si-au montat PC-urile.  „Vrem sa oferim doar jocuri bune si o sa ne dam toata silinta sa venim cu idei originale. Ne place foarte mult ce facem acum, si nu o sa ne dam niciodata batuti! Chiar daca au fost momente grele/nopti nedormite din cauza errorilor/bug-urilor, noi mergem inainte!”, incheie Adrian.

Screenshot_2014-05-07-12-26-05

Screenshot_2014-05-07-12-26-18

Screenshot_2014-05-07-12-26-23

Screenshot_2014-05-07-12-26-32

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *