Pentru T1 2014, Romtelecom a raportat indicatori financiari stabili și creșteri pentru segmentul soluțiilor IT&C, respectiv serviciile de televiziune și Internet. De asemenea, segmentul...

romtelecomPentru T1 2014, Romtelecom a raportat indicatori financiari stabili și creșteri pentru segmentul soluțiilor IT&C, respectiv serviciile de televiziune și Internet. De asemenea, segmentul wholesale a continuat să înregistreze rate de creștere semnificative.

Astfel, Romtelecom a anunțat EBITDA stabilă în comparație cu T1 2013, ajungând la 37,8 de milioane euro. De asemenea, veniturile nete au crescut cu 7,7% în comparație cu T1 2013, ajungând la 156,7 de milioane euro.

Serviciile de televiziune și-au menținut aceeași rată ascendentă de 7,3% în T1 2014 versus T1 2013 în ceea ce privește numărul abonaților, ajungând, la finalul lui T1 2014, la 1,37 milioane. Veniturile aferente au înregistrat tot o creștere de 7%. Numărul clienților broadband a continuat să crească cu 2,7% față de aceeași perioadă a anului trecut, la 1,25 milioane, în timp ce penetrarea ca procent din numărul total al conexiunilor de voce a ajuns la 56,2%.

Aceste tendințe pozitive – reflectate atât în ceea ce privește numărul de abonați, respectiv veniturile – au continuat să contrabalanseze parțial tendința descrescătoare pe segmentul de voce. În total, Romtelecom a raportat peste 4,84 milioane abonamente pentru T1 2014, în creștere cu 1% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Rezultatele financiare pentru T1 2014 ale ambelor companii reflectă primele efecte ale strategiei pentru acest an. Mai precis, pentru zona de fix, compania s-a concentrat pe creșterea gradului de penetrare a serviciilor TV. Aceasta se reflectă în creșterea constantă a numărului de clienți: 7,3% în T1 2014 versus T1 2013. Pe segmentul business, soluțiile la cheie pentru companiile mari au reprezentat o sursă importantă a veniturilor Romtelecom. Pe segmentul mobil, am înregistrat rezultate solide datorită rapidității și flexibilității cu care am acționat. În T1 2014, pe segmentul business-to-business, am înregistrat cele mai bune rezultate de până acum în ceea ce privește baza de clienți, respectiv veniturile. Toate aceste realizări demonstrează că suntem pe drumul cel bun pentru a ne îndeplini viziunea de a deveni operatorul complet numărul unu de pe piața din România

Nikolai Beckers, Chief Executive Officer Romtelecom și COSMOTE România

Cea mai mare rată de creștere în ceea ce privește veniturile, de peste 200%, a fost înregistrată tot de sistemele de soluții. Proiecte mari IT&C destinate clienților companii de dimensiuni foarte mari au consolidat astfel poziția de lider a Romtelecom pe acest segment de piață.

Pe locul secund în ceea ce privește cele mai mari rate ascendente ale veniturilor se află segmentul wholesale, în creștere cu 33% față de aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, veniturile operaționale și veniturile obținute din activități care nu sunt specifice domeniului principal de activitate al companiei au crescut cu 79% în T1 2014 față de T1 2013.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *