UniCredit Țiriac Bank a adăugat noi funcționalități aplicației de Mobile B@nking, prin care clienții pot să își controleze banca direct de pe telefonul mobil,...

foto 1UniCredit Țiriac Bank a adăugat noi funcționalități aplicației de Mobile B@nking, prin care clienții pot să își controleze banca direct de pe telefonul mobil, într-un mod flexibil, avantajos și sigur.

Utilizatorii de Mobile B@nking își pot plăti acum facturile de oriunde s-ar afla, într-un timp foarte scurt (Vodafone, Orange, Romtelecom, RDS&RCS, GDF Suez, Enel Muntenia), pot să efectueze plăți rapide folosind căutarea interactivă, să solicite produse bancare precum împrumuturi sau carduri de credit și să își constituie singuri depozite la termen. Totodată, clienții pot afla foarte ușor care este cea mai apropiată sucursală a băncii sau care este bancomatul care se află la cea mai mica distanță, prin intermediul hărții cu unitățile băncii și ATM-uri.

Noile opțiuni se adaugă funcționalităților deja existente în prima versiune a aplicației de Mobile B@nking, lansată de UniCredit Țiriac Bank în septembrie 2012.

În varianta inițiala, funcționalitățile aplicației erau următoarele: informații sold, istoric cont, istoric tranzacții efectuate cu cardul, plăți în lei, transfer între conturile proprii în lei, schimb valutar, informații utile (ore limită de procesare a operațiunilor, informații despre carduri, despre schimbul valutar, numărul de telefon al Call Center-ului), salvarea șabloanelor de plăți și sincronizarea cu cele deja existente în Online B@nking-ul UniCredit Țiriac Bank, memorarea beneficiarilor, vizualizarea acestora din Online B@nking și serviciul de căutare după denumire.

Ceea ce a diferențiat prima variantă a aplicației, la momentul lansării, a fost faptul ca era disponibilă pentru aproape toate tipurile de device-uri mobile ( aproximativ 1.300 de terminale compatibile), inclusiv Java și BlackBerry. Versiunea standard pentru Java și BlackBerry este în continuare disponibilă pentru clienții noștri posesori ai acestor tipuri de dispozitive mobile.

Varianta îmbunătățită a Mobile B@nking, cu un design mai prietenos și noi funcționalități, este în prezent disponibilă pentru Android și iOS, cele mai folosite sisteme de operare pentru acest tip de aplicații. Cu toate că utilizarea de pe alte tipuri de device-uri s-a dovedit mult mai redusă, UniCredit Țiriac Bank pregătește update-uri și pentru sistemele Java și BlackBerry (de exemplu, plăți de utilități).

 “Ne propunem să dezvoltăm, pentru clienții noștri, cele mai bune servicii bancare la distanță. Am îmbunătățit gradual solutia de Mobile B@nking, pentru a se plia pe nevoile utilizatorilor și pentru a le oferi acestora controlul asupra relației cu banca oriunde s-ar afla”, a explicat Petrișor Costin, director Segmente și Produse Retail, UniCredit Țiriac Bank.

Prețul abonamentului lunar pentru Mobile B@nking este 2 lei, însă aplicația poate fi accesată și gratuit, în cadrul ofertelor pentru pachete de produse și servicii ale băncii.

Pentru a promova versiunea actualizată a Mobile B@nking, UniCredit Țiriac Bank derulează campania de comunicare “Controlează-ți banca de pe telefonul mobil”, dezvoltată împreună cu MRM Worldwide Romania, agenția de digital a McCann WorldGroup România. Inițiativa va fi promovată excusiv în mediul online, în intervalul 08.05.2014 – 20.06.2014.

Aplicația interactivă creată pentru noua campanie și se bazează pe o tehnologie inovatoare, care permite formarea unei legaturi unice în timp real între două dispozitive conectate la internet. Cu ajutorul smartphone-ului, care se transformă într-un joystick, oricine poate controla scenele video petrecute într-o sucursală a UniCredit Țiriac Bank, reconstruită virtual în site-ul campaniei. Așa cum utilizatorul aplicației dirijează după bunul plac reacțiile angajaților din sucursala digitală, clientului îi este acum foarte simplu să gestioneze singur operațiunile bancare, oricând și de oriunde, doar cu ajutorul telefonului mobil.

Acces securizat, în orice moment

În Mobile B@nking, clientul controlează totul în deplină siguranță. Se bucură de acces unic pentru identificare și semnarea plăților, cu ajutorul codului PIN.

De asemenea, dacă uită să se deconecteze, aplicația se închide automat după două minute de inactivitate. Transmiterea informațiilor între UniCredit Țiriac Bank și utilizatori se face criptat utilizând protocolul securizat SSL 128 biți.

O altă noutate pe care banca a introdus-o și care se poate accesa tot din kit-ul de Mobile B@nking este aplicația Mobile Token. Aceasta reprezintă o solutie software, accesibilă pe telefonul mobil, care înlocuiește cu succes dispozitivul fizic digipass, folosit pentru a genera coduri de securitate necesare accesului în platforma Online B@nking sau semnării plăților inițiate în aceasta. Utilizatorul nu va mai avea astfel nevoie și nici grija unui dispozitiv separat pentru a accesa Online B@nking de pe desktop sau laptop, ci va putea folosi tot telefonul mobil.

În acest moment, aplicația Mobile Token este disponibilă pentru sistemele de operare Android și iOS, dar va fi la rândul său disponibilă și pentru Java și BlackBerry.

Canalele alternative, mai accesibile și mai avantajoase

Aplicațiile de Mobile B@nking și Online B@nking îi permit utilizatorului să își controleze relația cu banca de la distanță și să cheltuiască mai puțin decât în sucursală. Pentru tranzacțiile în lei, clientul plătește jumătate din tariful pentru operațiuni interbancare (între UniCredit Țiriac și o altă bancă) efectuate la casierie, iar cele intrabancare (între conturi deschise tot la UniCredit Țiriac Bank) sunt gratuite. Orele limită de procesare a plăților sunt extinse față de casierie, respectiv cu până la 3 ore mai mult față de aceasta.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *