Producătorul de electronice LG a anunţat încă de anul trecut un nou serviciu, extrem de interesant, care le permite clienţilor care cumpără electrocasnicele companiei...
LG SmartProducătorul de electronice LG a anunţat încă de anul trecut un nou serviciu, extrem de interesant, care le permite clienţilor care cumpără electrocasnicele companiei să “discute” cu produsele lor prin intermediul smartphone-urilor.

Acum, prima gamă de electrocasnice “smart” dotate cu serviciul HomeChat e disponibilă în magazinele de de profil.

Disponibilă iniţial doar pe piaţa internă din Coreea, gama de electrocasnice include un figider dotat cu cameră video, o maşină de spălat care răspunde la mesaje şi un cuptor cu NFC şi WiFi “încorporat”.

Interesant, nu-i aşa? Frigiderul vă poate trimite pe telefon fotografii despre conţinutul său, ca să ştiţi sigur ceea ce trebuie să treceţi pe lista de cumpărături. În acelaşi timp, maşina de spălat poate fi controlată de la distanţă pentru ca în momentul în care ajungeţi acasă de la birou să găsiţi deja toate rufele spălate, iar cuptorul vă poate da sugestii de noi reţete delicioase, precum şi ingredientele de care aveţi nevoie pentru a le pregăti.

În fiecare caz, aparatul electrocasnic este activate şi controlat prin intermediul chat-ului Line, o aplicaţie de mesagerie instant cu peste 400 de milioane de utilizatori înregistraţi.

Potrivit oficialilor producătorului coreean, gama smart de electrocasnice va fi introdusă şi în alte ţări, inclusive în Statele Unite, însă aceştia nu au precizat intervalul de timp preconizat pentru extindere.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *