Retailerul online Amazon, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa internaţională de profil, a anunţat semnarea unui parteneriat cu reţeaua de socializare...
TwitterRetailerul online Amazon, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa internaţională de profil, a anunţat semnarea unui parteneriat cu reţeaua de socializare Twitter prin care utilizatorii Amazon vor putea adăuga produse în cărucioarele de cumpărături printr-un tweet cu un hashtag special, anunţă BBC.

Astfel, fanii Amazon din SUA vor putea face cumpărături de pe Twitter tastând #amazoncart, în timp ce utilizatorii din Marea Britanie îşi vor putea achiziţiona produsele favorite tastând #amazonbasket.

Pentru finalizarea comenzii, aceştia vor trebui să intre pe site-ul Amazon pentru a plăti pentru produsele selecţionate.

Mişcarea făcută de gigantul american din retail vine pe fondul strategiilor la care apelează tot mai multe companii de a insera în business noi moduri de a folosi platformele de social media pentru a atrage noi clienţi.

Recent, Twitter a anunţat o pierdere de 132 de milioane de dolari pentru primul trimestru al acestui an, numărul de utilizatori activi ai reţelei fiind de 255 de milioane de persoane, în creştere cu aproape 6% faţă de trimestrul anterior.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *