Flash Office Solutions intră pe piaţa serviciilor instant offices (birouri complet mobilate şi echipate, cu servicii la dispoziţie) din Bucureşti, aducând cea mai extinsă...

foto_Armeasca26_2Flash Office Solutions intră pe piaţa serviciilor instant offices (birouri complet mobilate şi echipate, cu servicii la dispoziţie) din Bucureşti, aducând cea mai extinsă gamă de servicii existente pe piaţa de profil şi, pentru prima dată, toate costurile de întreţinere – energie, telefonie, internet, încălzire, curent electric şi aer condiţionat, incluse într-un tarif fix de promovare.

Birourile instant, cu toate serviciile incluse sunt o soluţie din ce în ce mai folosită de către tinerii antreprenori din IT&C, dar şi de către consultanţi în afaceri sau alte profesii imobiliare, care nu vor ducă grija întreţinerii unui birou permanent, ci doar să se folosească de unul complet echipat, într-un cost bine ţinut sub control.

„În acest domeniu de nişă cel mai mult contează rapiditatea reacţiei faţă de clienţi şi lista cât mai lungă de servicii şi facilităţi incluse în preţ. Ca urmare, Flash Office Solutions vine pe lângă facilităţile şi serviciile obişnuite la instant offices – mobilier, recepţie, sală de meeting, fax, telefon, curăţenie zilnică, pază, acces la bucătărie şi cu alte facilităţi proprii incluse în preţ:  conexiune performantă la Internet, sistem de video-conferinţe, imprimantă profesională, dar şi parcare pentru biciclete şi zonă de louge. Printre primii clienţi ai Flash Office Solutions se numără firme din domeniul IT&C şi HR, domenii care au nevoie de cea mai dezvoltată infrastructură de lucru şi cele mai bune dotări pentru activitatea de zi cu zi

Ilinca Dumitru, Sales Coordinator, Flash Office Solutions

tabel_tarif_birouri_instant_Europa

„Serviciile de instant offices sunt de două ori mai ieftine în România decât în Grecia şi Germania şi de patru ori mai ieftine decât în Franţa. Preţuri mai mici se găsesc doar în Bulgaria şi Lituania, ambele ţări având însă o populaţie mult mai mică decât România şi implicit o cerere sub cea din România. Flash Office Sollutions pune la dispoziţie clienţilor săi spaţii de birouri instant la un tarif de 200 euro/lună/staţie de lucru pentru o persoană, ceea ce înseamnă un tarif mediu pe piaţa românească, dar atenţie, este un tarif final, mult mai avantajos, pentru că lui nu i se mai adaugă alte costuri suplimentare. Pentru mai multe puncte de lucru închiriate şi pentru o perioadă mai mare oferim reduceri ce vin în sprijinul clienţilor noştri ”, adaugă în închiere Ilinca Dumitru,  Sales Coordinator, Flash Office Solutions.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *