Alături de dezvoltarea regională, pentru 2014, eMAG se va concentra și pe lansarea mai multor categorii de produse, precum fashion, sport, auto și food. eMAG...
Iulian Stanciu, eMAG

Iulian Stanciu, eMAG

Alături de dezvoltarea regională, pentru 2014, eMAG se va concentra și pe lansarea mai multor categorii de produse, precum fashion, sport, auto și food. eMAG oferă deja o gamă diversificată de produse, de la gadgeturi și electrocasnice, până la polițe RCA și produse pentru copii.

„eMAG este locul în care pot fi cumpărate inclusiv roviniete și jucării pentru animale sau frigidere colorate și pick-up-uri. Acceptăm orice provocare lansată de clienții noștri și îi provocăm, la rândul nostru, cu orice ocazie. Așa cum am demonstrat, avem capacitatea de a livra chiar și autoturisme”, spune Iulian Stanciu, director general eMAG.

Pentru construirea expertizei pe noile categorii, eMAG are în plan și extinderea echipei, astfel că, până la finalul anului, aceasta va trece pragul de 1.000 de angajați. Iulian Stanciu mai susține că, astfel, compania va aloca un milion de euro în dezvoltarea și consolidarea echipei.

„O organizație care acționează într-o piață cu evoluție rapidă, cum este cea de tehnologie și ecommerce, trebuie să fie alertă și agilă. Chiar dacă avem o echipă foarte puternică și standarde de recrutare înalte, managerii și specialiștii eMAG sunt în permanență într-un proces de învățare”, declară Iulian Stanciu.

eMAG a dezvoltat programe de training de specialitate diferențiate pe categorii de angajați, precum și cea mai mare Academie din mediul privat care va fi deschisă, din toamna acestui an, și angajaților din alte companii. Totodată, eMAG oferă singurul MBA specializat pe ecommerce din România cu profesori experimentați în business-ul internațional.

Tot în acest an, eMAG estimează o creștere de peste 40% a vânzărilor și țintește o cifră de afaceri de peste 260 de milioane de euro. „Creșterea mare a vânzărilor în acest an este rezultatul transformării prin care trece eMAG prin investiții din ce în ce mai mari. Folosim din ce în ce mai multă tehnologie pentru a ne dezvolta, suntem un retailer online regional și adresăm un număr în creștere de categorii”, declară director general eMAG.

În paralel, eMAG a alocat un buget de investiții de 11,5 milioane de euro în 2014, din care 4,5 milioane de euro pentru dezvoltarea internațională și 3 milioane de euro pentru dezvoltarea și implementarea de tehnologii noi. Diferența este alocată dezvoltării angajaților, logistică și marketing de brand.

Piețele internaționale vor asigura 10% din vânzări

Compania este prezentă în România, Bulgaria și Ungaria și a ajuns la o bază de 36 de milioane de potențiali cumpărători. Pentru 2014, eMAG are ca principal obiectiv de business mărirea bazei de clienți, prin continuarea dezvoltării regionale.

„Am învățat mult și am construit un brand puternic în ultimii ani. Prin extinderea internațională scalăm aceste cunoștințe, iar ritmul cu care ne dezvoltăm este accelerat. Spre exemplu, în Ungaria am ajuns în 3 luni la nivelul la care am ajuns în Bulgaria într-un an. Iar în Bulgaria am crescut într-un an cât în 4 ani la începutul eMAG în România, raportat la populație”, adaugă Stanciu.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *