La aproape o jumătate de an de la deschiderea oficială în România – în centrul comercial Promenada –  a primul magazin iCentre, Apple Premium...
DSC02230 (Small)La aproape o jumătate de an de la deschiderea oficială în România – în centrul comercial Promenada –  a primul magazin iCentre, Apple Premium Reseller (aflat în portofoliul companiei Hili Salomone Ltd, un joint venture dintre două grupuri comerciale importante din Malta, Hili Company şi VJ Salomone, un jucător activ pe piaţa europeană de IT, retail şi farma), Bogdan Costache, country manager în cadrul reţelei, ne-a vorbit despre planurile companiei pentru acest an şi despre gadgeturile vedetă ale ultimelor luni.

Potrivit lui Costache, iCentre şi-a bugetat ca până la finalul acestui an să deschidă trei noi magazine, atât în Bucureşti cât şi în afara Capitalei, principalele zone vizate pentru noile inaugurări fiind centrele comerciale.

Magazin dedicat pentru fanii Apple: o companie din Malta deschide primul magazin iCentre în Promenada – GALERIE FOTO

“Din păcate, în România încă nu avem o cultură de shopping stradal”, a afirmat Costache, precizând că în momentul în care deschiderea unui iCentre stradal va face sens, compania va testa şi acest palier. În acelaşi timp, managerul iCentre a adăugat faptul că următoarele deschideri vor atât în centre comerciale deja existente, compania aflându-se în discuţii cu câţiva dintre jucătorii importanţi de pe piaţa bucureşteană, cât şi în proiecte în curs de dezvoltare.

Astfel, din momentul în care proprietarii iCentre au toate aprobările şi bat palma cu dezvoltatorii, este necesară o lună pentru amenajarea unui magazin. “Investim cam 300.000 de euro în amenajări, fără a pune la socoteală stocul de marfă”, a mai spus Costache.

Investiţia într-un nou magazin este similară cu cea iniţială, în magazinul cu o suprafaţă de 150 de metri din cel mai nou centru comercial din Bucureşti, Promenada.

În prezent, repezentanţii iCentre mizează pe campaniile de awareness, derulate atât în mediul online, cât şi offline.

În acest sens, reprezentanţii retailerului targetează companiile din imediata apropiere a mall-ului din zona de nord-est a Capitalei (cum este exemplul celor aflate în Floreasca Business Park), cu scopul de a aduce clienţi în magazin oferindu-le produse la preţuri reduse în anumite intervale orare.

“Derulăm campanii de tip Happy Hour, de obicei între orele 17-19, în care angajaţii companiilor beneficiază de reduceri de 10% la orice produs din portofoliul nostru şi de 20% la un star product”, afirmă Bogdan Costache.

Mai mult, retailerul a semnat de la începutul lunii martie un parteneriat cu operatorul de telefonie mobilă Vodafone România pentru introducerea unor oferte speciale pentru tabletele produse de compania cu sediul în Cupertino achiziţionate cu abonamente Vodafone.

La nivel local, iPhone câştigă destul de rapid în popularitate, gadgetul Apple fiind în buzunarele a circa o jumătate de milion de români. De aceea, iCentre oferă săptămânal workshopuri pentru fanii smartphone-urilor, tabletelor şi laptopurilor Apple, pentru ca aceştia să se iniţieze în toate tainele dispozitivelor create de compania americană.

Până în acest moment, cele mai vândute produse din portofoliul Apple au fost tabletele iPad Air – lansate la finalul anului trecut -, precum şi decodorul Apple TV. În plus, Macbook-urile sunt şi ele printre produsele achiziţionate de fanii brandului american.

“Avem fani interesaţi de produsele noastre atât pentru zona de business cât şi pentru cea de home entertainment. Nu putem face o clasificare separată a clienţilor pentru că vorbim despre manageri care folosesc produsele Apple atât pentru serviciu cât şi pentru plăcerea personală”, a concluzionat Costache.

Bogdan Costache are o experienţă de peste 15 ani în sectorul tehnologiei, printre companiile pentru care a lucrat numărându-se Vodafone şi Lugera&Makler.

Hili Company este o divizie operaţională a Hili Ventures, o organizaţie prezentă în peste 12 ţări din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa de Nord, cu o echipă de peste 3.000 de angajaţi. Hili Ventures este partenerul de încredere pentru companii precum: Allison, Cisco, CMA CGM, Hoffmann, IBM, KoneCranes, Lenovo, McDonald’s, Microsoft, NCR, RetailPro, Terberg şi multe altele.

VJ Salomone este un importator şi distribuitor de top. Ariile de activitate ale companiei includ  FMCG, sănătate, cosmetice şi parfumuri, precum şi IT&C. VJ Salomone comercializează un număr mare de mărci cunoscute, reprezentând companii de top, lideri în industriile lor, precum Procter & Gamble, Beiersdorf, Thermos, Novartis, Pfizer, Actavis, Abbott, EMC, Ricoh, Ingenico, Casio şi Neopost.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *