AXN anunţă premiera emisiunii SuperSong, în 27 aprilie, exclusiv pe AXN, de la 16:10. Emisiunea oferă detalii picante din culisele competiţiei internaţionale SuperSong, cu...

Elijah_Ricky_SalaamAXN anunţă premiera emisiunii SuperSong, în 27 aprilie, exclusiv pe AXN, de la 16:10. Emisiunea oferă detalii picante din culisele competiţiei internaţionale SuperSong, cu Ricky Martin & producătorul muzical Salaam Remi, precum şi cu Elijah King, cel care a câştigat concursul cu melodia ‘Vida.’ Telespectatorii îl vor urmări pe King în călătoria în care este îndrumat de două legende ale muzicii, culminând cu realizarea melodiei şi a videoclipului ‘Vida’.

“Să lucrez cu producătorul Salaam Remi şi cu artistul în devenire Elijah King a fost o experienţă incredibilă.”, spune Ricky Martin. “Când ţi se oferă o asemenea oportunitate, vrei ca şi publicul să fie alături de tine – ne-a fost foarte uşor să le permitem camerelor de luat vederi să fie alături de noi şi suntem încântaţi că şi telespectatorii de pretutindeni pot să asiste la această minunată experienţă.”

SuperSongAnul trecut, în decembrie, Martin, Sony, alături de alte companii din Grupul Sony, inclusiv Sony Music Entertainment, au invitat muzicieni aspiranţi, fani ai muzicii, în general şi fani ai fotbalului pe www.supersong.com, pentru a propune melodii originale pentru Albumul Oficial al Cupei Mondiale FIFA 2014™. Toate înscrierile au fost evaluate de către o echipă de arbitrii, ce au realizat un Top 20 pentru marea finală. Fanii au fost invitaţi să voteze online, iar un panou de experţi din partea Sony Music Entertainment au evaluat la rândul lor preferinţele. Martin şi echipa de arbitrii SuperSong au anunţat melodia câştigătoare, ‘Vida,’ de Elijah King.

Urmând premierei mondiale de pe Crackle în S.U.A. şi în Canada atât melodia ‘Vida’, cât şi videoclipul acesteia, vor fi disponibile pe iTunes. ‘Vida’ va fi, de asemenea, inclusă pe Albumul Oficial al Cupei Mondiale FIFA 2014TM – One Rythym.

În calitate de partener FIFA pentru categoria “Digital Life”, Sony şi companiile din Grupul Sony, printre care Sony Music Entertainment, Sony Pictures Television şi Sony Mobile Communications, au colaborat sub deviza ‘One Sony’ pentru competiţia SuperSong, pentru a le aduce fanilor muzicii oportunitatea vieţii lor.

Emisiunea SuperSong este produsă de Embassy Row pentru Sony Pictures Television Networks.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *