Un raport recent realizat de Markets & Markets confirmă încă o dată creșterea rapidă a soluțiilor digitale: 8,94% în următorii șase ani. Motivele: posibilitatea...
Gabriel Faflei, CEO Monopoly Digital.

Gabriel Faflei, CEO Monopoly Digital.

Un raport recent realizat de Markets & Markets confirmă încă o dată creșterea rapidă a soluțiilor digitale: 8,94% în următorii șase ani. Motivele: posibilitatea ajustării mesajelor de marketing în timp real pentru a influența deciziile clienților, creșterea vânzărilor și reducerea cheltuielilor.

Monopoly Digital este una dintre primele companii din România care oferă soluții de publicitate Digital Out Of Home. Au trecut 10 ani de când am văzut pentru prima dată ecranele pe care se derulează o multitudine de materiale de entertainment, informații și reclame ce fac mai interesante cele câteva minute în care așteptăm la metrou de exemplu. Le-am vazut și în bănci, în hipermarketuri, clinici medicale, avioane, baruri sau saloane cosmetice, numărul lor luând amploare, fără să ne simțim invadați, ca în cazul altor medii.

Digital Signage, cel mai bine primit canal de comunicare

”În 2004, conceptul de digital signage era o noutate absolută. Apăruseră toate celelalte forme de expunere publicitară outdoor, dar pentru zona de indoor încă nu existau soluții atât de interactive și… colorate. Digital Signage înseamnă rețetele de televiziune cu circuit închis pentru medii out of home, adaptate din punctul de vedere al contentului pentru locul în care sunt destinate. Marele lor avantaj este faptul că nu sunt invazive, nu deranjează, fiind plasate acolo unde oamenii nu au prea multe variante de petrecere a timpului, unde așteaptă ceva și acele câteva momente de infotainment sunt binevenite.”, explică Gabriel Faflei, CEO Monopoly Digital.

Având în vedere că prețul tehnologiei folosite pentru acest tip de rețele s-a redus odată cu trecerea anilor, soluția a devenit mai accesibilă, chiar și pentru afacerile mici. Eficiența sa este asigurată atât de parteneriatele de lungă durată ale Monopoly Digital cu lideri mondiali de hardware și software, cât și de know-how-ul acumulat de companie.

”De-a lungul timpului, serviciul de Digital Signage a început să își lărgească aria de utilitate: unele companii au înțeles că îl pot folosi ca mijloc de comunicare cu angajații, pentru a face diverse anunțuri în timp real fără a convoca ședințe, pentru a influența decizia de cumpărare a clienților la punctul de vânzare sau pentru a motiva clienții prin concursuri cu premii instant. Tot explorând acest serviciu, soluțiile noastre au devenit din ce în ce mai flexibile și interactive, cu aplicații pe telefonul mobil, de exemplu.”, adaugă Faflei.

City Charger: cel mai nou instrument pentru încărcarea telefoanelor mobile

Ce te faci când ești în oraș, trebuie să dai un telefon sau un mail urgent și smarphone-ul tău nu mai are baterie? Monopoly Digital vine cu o soluție foarte practică: un încărcător amplasat în spații publice, care poate fi utilizat la comun de mai multe persoane. Serviciul de încărcare funcționează cu fise, iar fiecare 10 minute de încărcare sunt taxate. Telefonul este mereu în siguranță deoarece este încuiat, iar ușa cutiei nu se deschide decât la tastarea codului PIN ales de utilizator. Pentru operatorii care vor să ofere acest serviciu gratis, din punct de vedere business și tehnic, lucrul acesta este deja posibil.

”Problema cu telefoanele mobile din ce în ce mai performante este că nu te mai poți despărți de ele. Și atunci ai de-a face cu o adevărată provocare în momentul în care bateria este pe terminate și nu ești aproape de o priză sau de un laptop. City Charger este un instrument foarte inteligent, care vine ca o salvare pentru mulți dintre noi. El poate fi amplasat oriunde, la metrou, în bănci, centre comerciale, restaurante sau în alte instituții sau locuri pe care oamenii le tranzitează. Este cu adevărat un serviciu bonus pe care clienții îl vor aprecia!”, consideră Gabriel Faflei. City Charger este un produs 100% marca Monopoly Digital.

Monopoly Digital se află în top 10 al operatorilor de rețele DOOH din lume, cu un portofoliu de activitate de-a lungul timpului ce contine 4000 de ecrane în 700 de locații, din 80 de orașe din Romania, dar și Franta. Monopoly Digital oferă servicii la cheie, pornind de la consultanță și dezvoltarea proiectului, până la montarea rețelei, crearea contentului și managementul rețelei 24/7. Printre clienții săi clasici se numără Dacia-Renault, Phillip Morris, Michelin, Mc Donald’s, KFC, BCR, BRD, Unicredit, Procter & Gamble, Kraft, Intersport, Marrionaud.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *