Evernote, una dintre cele mai admirate companii din Silicon Valley, dezvoltatorul unei aplicaţii gratuite care permite utilizatorilor să ia notite atât pe smartphone cât...
evernoteEvernote, una dintre cele mai admirate companii din Silicon Valley, dezvoltatorul unei aplicaţii gratuite care permite utilizatorilor să ia notite atât pe smartphone cât şi pe calculatoare, acestea putând fi accesate de oriunde există o conexiune de internet– şi Moleskine – producătorul celor mai cunoscute şi appreciate carneţele/agende din lume – lucrează din nou împreună.

De data aceasta, potrivit Fast Company, cele două companii s-au aliat pentru crearea unui notebook destinat în special pentru utilizatorii Evernote din segmentul de business.

Principala diferenţă dintre Evrnote Business Notebook şi Evernote Smart Notebook, introdus în urmă cu doi ani, este că versiunea enterprise le permite utilizatorilor sa isi distribuie notiţlele în mod selectiv.

În esenţă, în momentul în care un utilizator fotografiază o pagină, aplicaţia ajustează în mod automat constrastul, digitalizează notiţele şi le sincronizează cu alte device-uri.

Proprietarii Notebook vor putea alege să distribuie întreaga pagină sau doar porţiuni din aceasta (în cazul în care au pe ea şi note private pe care doresc să nu le arate şi celorlalţi).

În plus, dacă caseta de reminder din colţul din dreapta sus este bifat, notiţele vor apărea în mod automat în fruntea listei de remindere din aplicaţie.

Notebook-ul creat de Evernote şi Moleskine se vinde la preţul de 32,95 de dolari şi vine cu un abonament pe trei luni de Evernote Premium.

Evernote, companie fondată de Phil Libin, a creat un soft care pornite luarea de notiţe de mai multe tipuri, de la simple texte, până la fragmente de pagini web şi clipuri video. Notiţele luate sunt stocate în cloud şi pot fi accesate apoi de oriunde există o conexiune la internet. Notiţele pot fi triate şi aranjate în diverse capitole, la ele putând fi făcute modificări. Aplicaţia poate fi descărcată gratuit, însă compania americană are şi o variantă contra cost care are mai multe caracteristici şi mai mult spaţiu de stocare al informaţiilor.

La finalul anului trecut, Evernote avea 80 de milioane de utilizatori în toată lumea, aplicaţia fiind disponibilă în 22 de limbi. În România, compania are în jur de 150.000 utilizatori, și peste 4.000 de utilizatori noi se alătură în fiecare lună.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *