Un brand personal puternic este un avantaj competitiv pentru tineri şi, de multe ori, factorul diferenţiator atât pe plan profesional, cât şi pe plan...

AkceesUn brand personal puternic este un avantaj competitiv pentru tineri şi, de multe ori, factorul diferenţiator atât pe plan profesional, cât şi pe plan personal. În luna aprilie, Romanian American Foundation a găzduit o nouă ediţie Workshop Sessions, proiect Akcees în cadrul căreia 33 de participanţi au învăţat prin metode de educaţie non-formală care sunt paşii pe care trebuie să îi parcurgă pentru a-şi dezvolta un brand personal de succes.

Pe parcursul evenimentului, tinerii şi-au descoperit propriul brand la intersecţia dintre pasiune, talent şi valorile personale, şi au pus în practică noţiunile teoretice prin aplicaţii şi jocuri interactive. Aceştia au lucrat timp de două zile alături de Irina Scarlat, Co-Fondator Akcees şi Prove PR şi trainer profesionist cu o experienţă de peste 5 ani în comunicare şi branding, şi au învăţat cum să-şi construiască un brand personal cu impact urmând 4 paşi.

1. Descoperirea brandului personal. Fiecare dintre participanţi a început printr-o întâlnire cu el însuşi. Astfel, tinerii au fost invitaţi la introspecţie pentru a descoperi care sunt obiectivele pe care doresc să le atingă pe termen mediu şi lung şi a descoperi cele trei trăsături fundamentale pe care propriul brand trebuie să le comunice publicului ţintă.

2. Crearea brandului personal. Ulterior, tinerii şi-au articulat propriul brand personal şi au învăţat cum să îşi creeze imaginea online şi offline folosind evenimentele, reţelele sociale, internetul şi tehnologiile 2.0 pe care le au la dispoziţie. De la CV la blog, prezenţa pe reţelele sociale şi participarea la evenimente relevante pentru obiectivele personale, aceştia au înţeles cum se pot prezenta adecvat în diferite situaţii cotidiene.

3. Comunicarea de brand. Valoarea unui brand este dată de percepţia pe care acesta o trezeşte în rândul publicului ţintă. Cel de al treilea pas pentru participanţii Workshop Sessions a fost să înveţe cum să îşi construiască o audienţă în concordanţă cu viziunea şi obiectivele lor pe termen lung şi cum să comunice cu aceasta pentru a realiza ceea ce îşi propun.

4. Menţinerea imaginii create este ultimul şi cel mai dificil pas în crearea unui brand personal cu impact. La finalul programului de training, participanţii au învăţat cum să comunice consistent şi consecvent o imagine care îi reprezintă cu adevărat şi au discutat despre importanţa autenticităţii şi originalităţii în comunicarea brandului personal.

Diana Fălan (Communication Specialist BRD Groupe Societe Generale), Denisa Luntraru (blogger Fashion in my eyes) şi Andra Zaharia (Digital Communicator How to Web şi TechHub Bucharest şi blogger AndraZaharia.ro) au fost invitaţii speciali care au completat programul de training cu poveşti şi sfaturi din experienţa personală. Ascultând poveştile de succes ale acestora, participanţii Workshop Sessions au învăţat cum se pot prezenta în mod adecvat în faţa angajatorilor şi cum îşi pot consolida imaginea online şi offline pentru a ajunge acolo unde îşi propun.

„BRD Groupe Societe Generale colaborează cu Akcees de peste 2 ani pentru a sprijini dezvoltarea spiritului antreprenorial şi a angajabilităţii tinerilor studenţi şi absolvenţi. Astfel, am organizat până acum împreună 8 sesiuni Workshop Sessions, constând în peste 120 de ore de training intensiv livrate în parteneriat pentru mai bine de 200 de tineri ambiţioşi, cu potenţial. La ultima ediţie am iniţiat participanţii în tainele brandingului personal, pe care îl considerăm important nu numai datorită influenţei contextului actual, ci mai ales pentru că ajută tinerii să îşi descopere propriile valori, abilităţile şi interesele profesionale şi să îşi stabilească în acest sens un plan de acţiune. Cu această ocazie am avut şi discuţii deschise cu ei privind CV-ul, redactarea acestuia, impresia pe care o poate lăsa angajatorilor, despre interviu şi multe altele. Pe parcursul acestui an vor mai urma şi alte sesiuni de training la care aşteptăm să se înscrie cât mai mulţi tineri!”

Adela Jansen, Director Executiv Resurse Umane BRD Groupe Societe Generale

Workshop Sessions este un proiect Akcees care urmăreşte dezvoltarea de competenţe şi abilităţi prin metode de educaţie non-formală şi se adresează tinerilor cu vârste cuprinse între 18 şi 28 de ani. Cu sprijinul BRD Groupe Societe Generale, participarea la eveniment este gratuită şi vizează dezvoltarea de abilităţi precum managementul proiectelor, comunicare, vorbire în public, vânzări sau leadership.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *