Reţeaua de supermarketuri BILLA (aflată în portofoliul REWE), unul dintre principalii jucători de pe piaţa locală de profil, îşi extinde prezenţa în România prin...
billaReţeaua de supermarketuri BILLA (aflată în portofoliul REWE), unul dintre principalii jucători de pe piaţa locală de profil, îşi extinde prezenţa în România prin deschiderea unui nou magazin, primul al său, în Focşani.

Odată cu deschiderea magazinului din Focşani, reţeaua BILLA ajunge la 81 de unităţi la nivel local.

„Prin inaugurarea magazinului din Focșani, continuăm strategia noastră de expansiune și totodată venim în întâmpinarea clienţilor care doresc o gamă variantă de produse la cel mai bun preţ. Pe tot parcursul anului 2014 vom identifica oportunităţi de dezvoltare, astfel încât tot mai mulţi români să beneficieze de ofertele și serviciile BILLA România” a declarat Sorana Georgia, Director General BILLA România.

Magazinul din Focșani pune la dispoziţia clienților 6.000 de articole într-un spatiu de vânzare de peste 500 metri pătraţi.

Supermarketul se va deschide cu o promoţie specială: pentru fiecare 50 RON din valoarea bonului de casă, clienții BILLA România vor primi un bon valoric de 10 RON, în perioada 17 – 23 aprilie 2014.

La magazinul din Focșani clienții își vor putea face cumpărăturile de luni până duminică de la 7 la 22.

REWE International AG este liderul de piață în Austria pe sectorul de produse alimentare și de drogherie și unul dintre cei mai mari angajatori din țară. La nivel internațional, REWE International AG are un număr total de 72.000 de angajați care lucrează în aproximativ 3.600 de magazine. În anul 2011, cifra de afaceri a companiei a crescut la 12.83 miliarde de euro.

Compania este parte a REWE Group, unul dintre cele mai importante grupuri din Europa care activează în retail și turism. În prezent, 323.000 de angajați lucrează în cadrul REWE Group în 13 țări europene, iar cele aproximativ 15.700 de magazine au generat o cifră de afaceri de peste 48 de miliarde de euro.

REWE International AG are sediul central în Wiener Neudorf și operează rețelele BILLA, MERKUR, BIPA, PENNY și ADEG, precum și numeroase  branduri proprii. Compania este de asemenea activă pe piața de turism din Austria, prin BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR IhrUrlaub și PENNY PACK´N´GO. În plus, REWE International AG operează cu succes pe segmentul de supermarketuri în Italia și în alte șapte țări din Europa Centrală și de Est: Bulgaria, Croația, Republica Cehă, România, Rusia, Slovacia și Ucraina.

BILLA este prezentă pe piața din România din februarie 1999 când a deschis primul supermarket din București. În prezent, BILLA operează 81 de magazine în cele mai importante orașe din România. Compania deține brandurile proprii Clever, MY și BILLA.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *