Postul Paștelui nu a influențat major apetitul românilor pentru carne, doar 20% dintre comenzile zilnice actuale fiind pentru meniuri vegetariene, specifice postului, în timp...
foodpandaPostul Paștelui nu a influențat major apetitul românilor pentru carne, doar 20% dintre comenzile zilnice actuale fiind pentru meniuri vegetariene, specifice postului, în timp ce preparatele din carne generează 80% din comenzile foodpanda, cea mai mare platformă de comenzi de mâncare din România.

Pentru un prânz gustos și sățios la birou, meniurile cu carne, asezonate cu garnituri de cartofi sunt printre primele opțiuni, chiar și în perioada postului. Potrivit reprezentanților foodpanda, una dintre cele mai mari platforme de comenzi de mâncare din țară, doar 20% dintre cei care comandă în această perioadă optează pentru preparate vegetale, precum salate, crème de legume sau mâncăruri cu soia, restul preferând un prânz “carnivor”, majoritatea din pui și porc.

Când vine vorba de o masă de prânz gustoasă, rapidă și sățioasă, servită de cele mai multe ori la birou, felurile cu carne clasice, precum ceafa de porc cu cartofi prăjiți sau puiul cu piure se dovedesc a fi cele mai la îndemână. Potrivit reprezentanților foodpanda, puiul conduce în topul preferințelor ”carnivore”, generând 34 % din comenzile zilnice specifice pentru feluri de mâncare din carne, urmat de porc cu 27% și de vită cu 22%.

Deși recunoscute ca fiind mai sănătoase, mancărurile pe bază de curcan și de pește sunt printre cele mai puțin comandate, peștele generând  13% din comenzile foodpanda pentru meniuri din carne, în timp ce curcanul doar 3%.

“Românii sunt foarte practici, la birou își doresc un prânz gustos, sățios și rapid, iar felurile clasice precum ceafa de porc cu cartofi prățiti sau puiul cu cartofi natur le oferă exact ce au nevoie. Observăm că doamnele sunt mai atente la tipul de carne pe care îl consumă, preferând puiul și peștele, sau carnea albă, recunoscută ca fiind mai sănătoasă și mai săracă în calorii”, declară Dan Macarie, Country Manager foodpanda România.

Potrivit informațiilor foodpanda, 64% din comenzile pentru porc și vită sunt sunt făcute de bărbați, în timp ce 58% dintre cele pentru pui, pește și curcan sunt făcute de femei.

În ce privește garniturile preferate pentru tipurile de carne, combinațiile tradiționale precum porcul cu cartofi prăjiți, puiul cu cartofi natur sau peștele cu orez sunt cele mai comandate pe platforma foodpanda.

foodpanda.ro colaborează, în prezent, cu aproximativ 200 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara și Iași, fiind lider de piață pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mâncare din România.

foodpanda, împreună cu brandul afiliat hellofood, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în 41 de țări. Compania le oferă restaurantelor posibilitatea de a deveni mai vizibile în mediul online și mobil, punându-le la dispoziție tehnologii aflate în permanetă evoluție.

foodpanda/hellofood operează în Singapore, India, Indonezia, Malaezia, Pakistan, Taiwan, Thailanda, Vietnam, Bangladesh, Ghana, Coasta de Fildeș, Kenya, Rwanda, Maroc, Senegal, Nigeria, Uganda, Tanzania, Arabia Saudită, Iordania, Rusia, Argentina, Brazilia, Chile, Columbia, Mexic, Peru, Ungaria, Polonia, Ucraina, România, Bulgaria, Croația, Slovacia, Cehia, Azerbaidjan, Liban, Algeria, Serbia, Kazahstan și Georgia.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *