Un studiu recent privind obiceiurile de joc ale utilizatorilor de dispozitive mobile arată faptul că marea majoritate a acestora renunţă la jocurile gratis după...
gamesUn studiu recent privind obiceiurile de joc ale utilizatorilor de dispozitive mobile arată faptul că marea majoritate a acestora renunţă la jocurile gratis după doar 24 de ore, anunţă CNET.

Jocurile freemium sunt un segment care câştigă tot mai multă popularitate pe piaţa de gaming, însă acest lucru nu le asigură şi continuitatea. Potrivit celui mai recent raport al companiei de consultanţă Swerve, retenţia jucătorilor poate fi o chestiune destul de greu de realizat în momentul în care, zilnic, apar zeci de noi jocuri.

Astfel, în medie, 66% dintre cei care se joacă de pe telefonul mobil sau tabletă vor renunţa la un joc freemium după doar 24 de ore, în timp ce 19% dintre ei vor testa acel joc doar o singură dată.

Studiu Ericsson Consumer Lab: cum devin jocurile video parte din viitorul nostru

Raportul Swerve a monitorizat obiceiurile de joc a 10 milioane de utilizatori care, pe o perioadă de 90 de zile au descărcat circa 30 de jocuri aflate în reţeaua Swrve. Pentru a vedea câte persoane sunt captivate de un anume joc, reprezentanţii companiei s-au uitat la numărul celor care au rămas activi după prima zi, după 7 zile şi după 30 de zile-

Chiar dacă un joc reuşeşte să capteze atenţia jucătorilor chiar şi mai mult de 24 de ore, acest lucru nu înseamnă că este un succes: până la finalul primei săptămâni, doar 16,4% dintre indivizii care descărcaseră acel joc mai erau activi. La finalul a 30 de zile, rata de retenţie era de doat 5,5%.

Cum arată portretul robot al gamer-ului român? E tânăr, nocturn, perfecționist şi….

În ceea ce priveşte cumpărăturile de aplicaţii, numerele par destul de mici, însă sunt chiar bune. Din numărul total al jucătorilor, 2,2% vor face cel puţin o achiziţie în primele 90 de zile, suma medie cheltuită fiind de 20,62 dolari pe parcursul a trei plăţi.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *