Peste 3.000 dintre vizitatorii site-ului EuroGsm interacționează lunar cu personalul de vânzări online al companiei specializate în telefonie, prin intermediul serviciului de chat. Utilizatorii...
EuroGsm 2013Peste 3.000 dintre vizitatorii site-ului EuroGsm interacționează lunar cu personalul de vânzări online al companiei specializate în telefonie, prin intermediul serviciului de chat. Utilizatorii primesc sfaturi și recomandări cu privire la servicii telecom sau dispozitive mobile, în timp real.

Funcția este disponibilă gratuit pe www.eurogsm.ro, iar întrebările sunt cu precădere legate de servicii telecom, garanție sau modalități de plată și livrare. De asemenea, în secțiunea www.geeks.eurogsm.ro, utilizatorii au posibilitatea de a adresa întrebări despre telefoane mobile, tablete, aplicații sau diferite probleme tehnice pe care le întâmpină.

„Scopul serviciilor de chat a fost livrarea de informații către vizitatorii noștri, într-un timp cât mai scurt. Aici, clienții pot adresa întrebări despre telefoanele sau tabletele pe care le dețin sau sunt interesați să le achiziționeze sau despre ofertele de care pot beneficia atât online, cât și în rețeaua de magazine. În ultimul timp am observat o creștere a numărului de solicitări primite, dovadă a eficienței acestui canal”, a declarat Cristina Szabo, Marketing Manager EuroGsm.

De asemenea, majoritatea întrebărilor adresate consultanților EuroGsm au fost cu privire la ofertele activate în cadrul site-ului, ale căror prețuri sunt cu până la 15% mai scăzute în cazul telefoanelor și tabletelor și chiar și cu 50% mai mici în cazul unor accesorii. Vizitatorii pot găsi mai ușor promoții la telefoane, tablete sau accesorii prin intermediul ofertelor care vor fi înnoite periodic, pentru a asigura competitivitatea acestora.

Noi funcții disponibile în site

Pentru a le oferi vizitatorilor site-ului o experiență mai ușoară și mai plăcută, EuroGsm a actualizat o parte dintre funcțiile disponibile pe site, astfel că a fost optimizată filtrarea produselor în cadrul unei căutări, iar descrierea scurtă a telefoanelor cuprinde acum cele mai importante caracteristici tehnice. Mai mult, utilizatorii pot vizualiza topuri ale produselor recomandate, realizate de echipa ThePhoneGeeks, precum Top Best Buy Smartphones, Top Smartphones Dual-SIM, Top Windows Phones sau Top Gadgets.

„În primele luni ale 2014, numărul mediu de vizite pe site s-a triplat față de aceeași perioadă din 2013, cele mai vizitate secțiuni fiind cele de telefoane mobile și accesorii. Am dorit să le oferim clienților noștri o modalitate simplă de a naviga pe site, astfel încât să găsească cu ușurință informațiile care îi interesează și să primească ajutor în rezolvarea problemelor tehnice pe care le întâmpină”, a adăugat Cristina Szabo.

În ceea ce privește zonele din care provin vizitatorii site-ului EuroGsm, majoritatea acestora (27,3%) sunt din București, fiind urmați de cei din Cluj, Iași, Timișoara și Brașov.

EuroGsm  este unul dintre cei mai mari retaileri autohtoni în domeniul telecom, cu o reţea de magazine extinsă la 80 de orașe și 112 unități în cei 17 ani de existență. Compania aduce pe piață cele mai noi tendințe în domeniul comunicării mobile, telefoane de ultimă generație, accesorii și o gamă variată de servicii, precum plata facturilor, abonamente de voce sau date. Specializarea companiei este de a oferi clienților asistență pentru telefoanele sau tabletele pe care aceștia le dețin sau doresc să le achiziționeze.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *