În mai puțin de 6 luni de lucrări și după investiții care depășesc 40 de milioane de euro, Auchan a finalizat integrarea celor 20...

Auchan_7În mai puțin de 6 luni de lucrări și după investiții care depășesc 40 de milioane de euro, Auchan a finalizat integrarea celor 20 de magazine preluate de la Metro Group. Ultimul magazin remodelat a fost Auchan Cotroceni, cel de-al 31-lea magazin al rețelei care își va deschide porțile pentru clienți sâmbătă, 12 aprilie, ora 08.00.

“Pe data 30 noiembrie 2012 Grupul Auchan și Metro Group semnau tranzacția de achiziție a 95 de hipermarketuri Real și 13 centre comerciale în 4 țări din Europa Centrala și de Est: România, Polonia, Rusia și Ucraina. Consiliului Concurenței din România a validat tranzacția pe 29 iulie 2013, iar pe 12 septembrie a fost semnată finalizarea tranzacției și a avut loc preluarea efectivă a magazinelor de către Auchan. Remodelările au demarat în ritm susținut, iar pe 17 octombrie 2013 a fost deschis primul magazin sub marca Auchan, în Pallady, București. Apoi, cu o cadență de 3 remodelări pe lună, au fost redeschise următoarele 6 magazine, până la sfârșitul anului 2013. Mulțumită unui proces optimizat, 2014 aduce o integrare și mai accelerată, cu patru deschideri pe lună, pentru a termina cu 2 deschideri pe săptămână în ultima lună și pentru a fi astăzi o companie unică, cu 31 de magazine Auchan în serviciul clienților”

Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan România

Procesul de remodelare și integrare a fost unul complex și a presupus planificarea și punerea în practică a unor mari șantiere de convergență, pe primul loc fiind proiectul uman și integrarea echipelor. În același timp au fost realizate convergența organizării, a sistemelor, a ofertei de produse, a logisticii, dar și convergența administrativă, financiară și juridică.

La nivel de magazin, transformările au constat în modificări tehnice şi comerciale, cum ar fi reorganizarea suprafeței de vânzare, extinderea unor universuri comerciale, îmbunătăţirea confortului clienţilor, decorarea, sistemele informatice, formarea și acompanierea echipelor și, mai ales, introducerea comerţului Auchan, de tip discount generalizat, cu game largi şi adaptate de produse, cu toate preţurile mici, permanent, cu un confort excelent la cumparare şi cu servicii utile pentru clienţi. Peste 25.000 de clienți pe care i-am ascultat cu ocazia deschiderilor și-au exprimat mulțumirea pentru „Diferența Auchan” adusă de noul concept.

Patrick Espasa, Director General Auchan România

“Odată cu deschiderea Auchan Cotroceni, am finalizat integrarea celor 20 de noi hipermarketuri Auchan, în mai puțin de 6 luni. Astăzi, grație celor 31 de magazine de pe întreg teritoriul țării suntem și mai pregătiți să oferim locuitorilor „Diferența Auchan”, să ne îndeplinim misiunea de a le îmbunătăți puterea de cumpărare și calitatea vieții dar și să ne realizăm mai bine ambiția de a crea valoarea în România pentru clienți, angajați, furnizori și comunitate, pentru a face din Auchan magazinul preferat al tuturor românilor.”

Remodelarea magazinului din Cotroceni a durat 18 zile și a fost realizată cu magazinul deschis, raion cu raion. Pe o suprafaţă netă de vânzare de 7500 mp, noul hipermarket Auchan Cotroceni propune o gamă completă cu peste 55.000 de produse alimentare și nealimentare, toate prețurile mici zi de zi și un confort excelent la cumpărare, într-un magazin modern, colorat, luminos și primitor.

Pentru a surprinde în fiecare zi clienţii, Auchan Cotroceni le propune multiple acţiuni comerciale inovante și atractive, târguri și evenimente, degustări, oferte sezoniere, care consolidează şi mai mult identitatea şi unicitatea comerţului Auchan.

Accesul la hipermarket, situat în Centrul Comercial AFI Palace Cotroceni, este unul simplu şi rapid, grație multiplelor mijloace de transport în comun. Pentru cei veniți cu mașina, centrul comercial dispune de o parcare de 2500 de locuri.

auchan 2014

Al 11-lea grup de distribuţie din lume, Grupul Auchan este prezent în 15 ţări şi are 302 500 colaboratori. Este organizat pe 5 mari divizii: hipermarketuri (774 magazine), supermarketuri (817 magazine), divizia imobiliară (362 centre comerciale Immochan), banca (Oney Banca Accord) şi e-commerce, cărora li se adaugă alte activităţi şi direcţii de creştere.

Viziunea Grupului Auchan este de a îmbunătăţi puterea de cumpărare şi calitatea vieţii unui număr cât mai mare de clienţi, alături de colaboratori responsabili, profesionişti, pasionaţi şi apreciaţi. În 2013, Grupul a înregistrat o cifră de afaceri de 62,1 miliarde euro cu taxe.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *