Cu peste 3.500 de magazine și aproximativ 35.000 de angajaţi în 23 de ţări din întreaga lume, Deichmann a vândut în anul 2013 peste...

DEICHMANNCu peste 3.500 de magazine și aproximativ 35.000 de angajaţi în 23 de ţări din întreaga lume, Deichmann a vândut în anul 2013 peste 167 milioane de perechi de încălţăminte, realizând astfel un volum total al vânzărilor de 4,6 miliarde Euro.

Anul trecut, în 2013, compania de familie a sărbătorit 100 de ani de la înfiinţare. Un motiv suficient pentru Deichmann de a inaugura noul secol de activitate cu o campanie publicitară la scară internaţională care abordează tema pantofilor ca pe o chestiune sentimentală.
Pentru că iubim pantofii. Acesta este noul slogan Deichmann… Și tocmai sub acest motto am pregătit pentru dumneavoastră cele mai frumoase modele în acord cu ultimele tendinţe din moda la încălţăminte pentru primăvară/vară 2014.

Fiindcă pentru Deichmann și pentru clienţii săi, femei sau bărbaţi, pantofii au o semnificaţie deosebită și au ocupat mereu un loc aparte în sfera lor de emoţii, iar inima Deichmann a bătut dintotdeauna pentru pantofi. Tendinţe în moda de încălţăminte Primăvară/Vară 2014. În sezonul primăvară/vară ne așteaptă o diversitate copleșitoare de modele de cizme: booties de vară fără căptușeală, fie în stilul Boychic, ori cu perforaţii răcoritoare sau cu decupaje trendy, ba chiar cu nituri extravagante și detalii Bling-Bling!

Vezi pe Fashion Trends care sunt noile tendinţe … prezentate de Deichmann

De asemenea, pe lângă Pumps, Peeptoes și T-Straps, modelele cu talpă plată ne trezesc cheful de primăvară. Printre acestea, loaferii ocupă un loc important, dar și balerinii sunt văzuţi în continuare foarte bine. Pentru perioadele mai calde este pregătită o mare varietate de sandale de vară din barete, cu talpă plată, ușoare și confortabile ca o zi de vară. Auriu sclipitor, argintiu, bronz și nuanţele lor metalice și-au asigurat un loc în paleta de culori a verii.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *