Visa Europe lansează campania FIFA World Cup 2014 şi oferă românilor şansa de a câştiga bilete la finala Campionatului Mondial din Brazilia. Mai mult, românii...

visaVisa Europe lansează campania FIFA World Cup 2014 şi oferă românilor şansa de a câştiga bilete la finala Campionatului Mondial din Brazilia. Mai mult, românii pot câştiga în fiecare săptămână un televizor LED Smart TV 3D, Full HD, 107 cm.

Cu aproximativ două luni până la începerea FIFA World Cup™ 2014, care va avea loc în Brazilia, Visa Europe, partener oficial FIFA, a lansat o nouă campanie de publicitate în calitate de sponsor al evenimentului. Campania reia colaborarea între Visa Europe și starul Usain Bolt – cel mai rapid om din lume fiind Ambasadorul Inovaţiei Visa Europe și un fan declarat al fotbalului

Consumatorii au șansa de a câștiga excursii în Brazilia și de a trăi atmosfera FIFA World Cup. Campania este construită în jurul ideii “Pe urmele lui Bolt către Brazilia”, Usain Bolt fiind cel mai rapid suporter al fotbalului. Dezvoltată de agenţia Saatchi & Saatchi, aceasta se va desfăşura în 22 de ţări începând cu data de 17 martie şi până la finalul turneului.

Campania va fi derulată prin diverse canale, cu scopul de a ajunge la peste 300 de milioane de consumatori europeni. Utilizarea extinsă a mediilor digitale se înscrie în tendința de a transforma Cupa Mondială într-un fenomen al rețelelor de socializare.

Visa are o tradiție îndelungată în ceea ce priveşte sponsorizările, inclusiv parteneriate cu cele mai importante evenimente sportive la nivel mondial. Este pentru a doua oară când Visa este sponsor al FIFA World Cup™. Aceste evenimente de referinţă la nivel global oferă consumatorilor o oportunitate cu totul specială de a interacționa cu brand-ul Visa.

“Ne-am propus să dezvoltăm un nou mod de a comunica despre produsele noastre inovatoare, valorificând oportunitatea pe care ne-o oferă sponsorizarea turneului FIFA World Cup™. Usain a mai colaborat cu Visa Europe și având în vedere pasiunea sa pentru fotbal a fost o alegere firească pentru imaginea campaniei noastre, construită pe trei piloni: o promoție FIFA World Cup™, care va surprinde esența fotbalului, cel mai rapid atlet din lume și produsele noastre care fac viaţa oamenilor mai uşoară”, a declarat Colin Clarke, director executiv la Visa Europe.

“Este extraordinar să lucrez din nou cu Visa Europe şi sunt încântat să mă alătur campaniei lor  pentru FIFA World Cup™. Toată lumea știe că iubesc fotbalul și este o mare șansă să iau parte la ceea ce se anunţă a fi un turneu fantastic. Știu că Visa facilitează plățile rapide iar eu sunt un atlet foarte rapid, prin urmare colaborarea noastră este una cât se poate de naturală”, a adăugat Usain Bolt, Ambasadorul Inovaţiei Visa Europe.

“Toţi românii care vor utiliza orice card Visa, cel puţin o dată pentru a plăti cumpărăturile zilnice, în perioada 1 aprilie – 12 mai, vor avea şansa de a ajunge pe stadion, la finala celui mai aşteptat eveniment al anului 2014. De asemenea, oferim fericitului câştigător şi un pachet complet de cazare şi transport pentru două persoane”, a declarat Cătălin Creţu, Director Regional pentru România şi Croaţia în cadrul Visa Europe.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *