Oktal.ro, magazin online specializat pe comercializarea de produse IT&C, electronice și electrocasnice, speră la vânzări mai mari cu 20% în perioada Paștelui. Potrivit companiei,...

Showroom OktalOktal.ro, magazin online specializat pe comercializarea de produse IT&C, electronice și electrocasnice, speră la vânzări mai mari cu 20% în perioada Paștelui. Potrivit companiei, valoarea coșului de cumpărături ar putea crește cu până la 400 de lei față de o perioadă obișnuită din an, iar produsele care ei estimează că se vor vinde cu precădere sunt tabletele, telefoanele și electrocasnicele mici.

O altă categorie care va atrage vânzări mai mari de Paște comparativ cu o perioadă normală din an sunt produsele de îngrijire personală, conform reprezentantului companiei.

Dan Dumitrescu OktalTotodată, în luna aprilie, valoarea coșului de cumpărături va crește de la circa 1.000 de lei la aproximativ 1.400. “Românii sunt mai darnici de sărbători și obișnuiesc să aloce mai mulți bani pentru cumpărăturile din aceste perioade. Drept urmare, estimăm că aceștia vor crește bugetul de achiziții pe Oktal cu până la 400 de lei cu ocazia Sărbătorii Paștelui din acest an”, a declarant  Dan Dumitrescu, manager general al Elka-Oktal Group, companie care deține magazinul online Oktal.ro.

De asemenea, acesta a menționat că românii au devenit mai chibzuiți cu banii lor și au înțeles că atâta timp cât comandă din vreme, pot avea acces la mai multe oferte speciale. Spre exemplu, perioada actuală este una propice pentru a achiziționa un televizor, potrivit managerului general al magazinului online Oktal.ro, deoarece acum se schimbă gamele de produse ale marilor producători de profil.

În plus, managerul Oktal recomandă și achiziția de telefoane sau laptopuri, întrucât, în intervalul 9 – 18 aprilie, magazinul online va derula o campanie promoțională de Paște.

Campania de oferte include reduceri de până la 50% la televizoare, smartphone-uri, tablete, laptopuri, produse de îngrijire personală și multe altele.

În primul trimestru al acestui an, Oktal a înregistrat vânzări mai mari cu 15% față de același interval din 2013. Produsele care s-au cumpărat cel mai bine au fost telefoanele mobile, tabletele, laptopurile, televizoarele și electrocasnicele, iar dintre acestea categoria cu cel mai mare avans a fost cea a tabletelor, care a avut un plus de 50%.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *