amb Wine, parte a consortiului austriac amb Holding, isi propune pentru 2014 dublarea vanzarilor pe segmentul de vinuri premium si atingerea unei cifre de...

amb wineamb Wine, parte a consortiului austriac amb Holding, isi propune pentru 2014 dublarea vanzarilor pe segmentul de vinuri premium si atingerea unei cifre de afaceri de aproximativ 3,6 mil RON. 

amb Wine produce si comercializeaza in Romania brandurile de vinuri LILIAC, Young Liliac si Crepuscul. Vinurile sunt produse la Crama Liliac, care reprezinta rezultatul unei investitii initiale de 3  milioane euro realizate in anul 2011 in achizitionarea si cultivarea a 38 ha de vie in Transilvania, in regiunea Batos si Vermes Lechinta si in dezvoltarea  unitatii de vinificare, precum si a unor investitii ulterioare de 1 million de euro, realizate in perioada 2012-2013, in dezvoltarea suprafetelor de vie cultivate si a facilitatilor de productie.

Totalul investitiilor realizate pana in prezent este de 5,5 mil euro, incluzand cheltuilile operationale.

amb Wine detine in prezent 52,8 ha plantate cu struguri de soiuri nobile in regiunea Batos si Vermes-Lechinta si are o capacitate de productie de 180.000 l, utilizand cele mai moderne tehnologii de vinificare, inclusiv metoda schilfwein, o premiera in Romania.

Pana la sfarsitul anului 2014, amb Wine are in plan investitii de 600.000 euro in marirea capacitatii de productie si extinderea suprafetei viticole, precum si consolidarea pozitiei pe piata de profil, acoperind acum segmentul Horeca prin brandul Liliac, precum si cel de retail prin brandul Crepuscul. Pana la finele anului capacitatea de productie va ajunge la 260.000 l.

« Suntem foarte mandri de caracterul absolut special pe care am reusit sa il imprimam fiecaruia dintre vinurile noastre. In timp ce LILIAC  se adreseaza segmentului premium si se distribuie cu precadere in sistemul HoRECA, brandul Crepuscul este creat anume pentru retail, aducand astfel vinurile amb Wine mai aproape de consumatorii nostri. Sub sloganul “Vinuri pentru oameni liberi”, Crepuscul se adreseaza segmentului medium-high, consumatorului urban, cu personalitate puternica si obisnuit cu un stil de viata energic si plin de ritm, care iubeste sa evadeze din tipare. » declara Victor Ciuperca, Country Manager amb Holding.

Crepuscul este disponibil spre comercializare cu urmatoarele vinuri: Sauvignon Blanc cu Feteasca Regala, Merlot cu Feteasca Neagra si Gewurtztraminer. Vinurile Crepuscul sunt distribuite in lantul de magazine Mega Image si in reteaua METRO Distribution.

amb Wine Company este parte din concernul austriac amb Holding. Cu un portofoliu impresionant in domenii precum constructii si imobiliare, amb Holding este dedicat dezvoltarii durabile. Pe langa fascinantul proiect al vinurilor Liliac, amb Holding se concentreaza si pe alte arii de investitii cum ar fi agricultura si silvicultura.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *