Samsung Trends of Tomorrow, desemnată cea mai bună campanie educațională la Gala Romanian CSR Awards Samsung Trends of Tomorrow, desemnată cea mai bună campanie educațională la Gala Romanian CSR Awards
Samsung Electronics România a primit premiul I în cadrul Galei Romanian CSR Awards, ediția 2014, pentru Samsung Trends of Tomorrow, desemnată cea mai bună... Samsung Trends of Tomorrow, desemnată cea mai bună campanie educațională la Gala Romanian CSR Awards
SamsungSamsung Electronics România a primit premiul I în cadrul Galei Romanian CSR Awards, ediția 2014, pentru Samsung Trends of Tomorrow, desemnată cea mai bună campanie educațională.

Implicarea companiei în sprijinirea educației tinerilor liceeni prin proiectele – SmartHour, Innovation Lab și Smart Classroom – a avut ca beneficiari direcți peste 7.000 de elevi și studenți din 11 orașe ale țării și în total, în mod indirect, aproximativ 21.000 de elevi și adulți.

„Eforturile noastre s-au concentrat pe zona educaţiei şi pe dezvoltarea abilităţilor digitale ale tinerilor, atât de necesare pentru job-urile de azi şi de mâine. Ne bucurăm că, atât prin caravana pe care o organizăm în şcoli, cât şi prin cele trei clase lansate în parteneriat cu Ministerul Educației Naționale, am reuşit să ne atingem acest scop”, a declarat Mihaela Stănoiu, Marketing Manager în cadrul Samsung Electronics România.

În România, peste 50% dintre absolvenți/liceeni nu au competențele necesare lucrului pe PC, potrivit standardelor Uniunii Europene. Mai mult,  90% dintre locurile de muncă solicită competențe IT (estimare valabilă pentru perioada 2014-2015), iar 85% dintre români, incluzând tinerii, nu deţin abilităţile necesare pentru crearea unui CV competitiv pentru piața muncii. Până în 2015, 90% dintre locurile de muncă în țările din cadrul U.E vor necesita aptitudini digitale. Astfel, digitalizarea este un pilon important al agendei Comisiei Europene, dar cu toate acestea licenii români nu sunt pregătiți pentru piața muncii.

samsung csrÎn acest context, Samsung Trends of Tomorrow a vizat sprijinirea tinerilor în dobândirea aptitudinilor digitale precum și oferirea de sfaturi utile pentru orientarea profesională cu scopul pregătirii acestora pentru intrarea pe piața muncii.  Astfel, compania a organizat o caravană educațioanală în 45 de licee din 9 orașe ale țării și a adus elevilor Smart Hour, o oră în care aceștia au putut deprinde aptitudini digitale necesare job-urilor de astăzi și de mâine. De asemenea, în parteneriat cu Facultatea de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației, din cadrul Universitatii Politehnica din Bucuresti, compania a inaugurat Innovation Lab, un laborator complet echipat unde studenții își pot dezvolta abilitățile practice și au oportunitatea de a participa la practică și internship-uri în cadrul Samsung Service Plaza. O altă etapă a implicarii responsabile a Samsung Electronics România este proiectul Smart Classroom prin intermediul căruia compania a inaugurat 3 clase digitale în licee din București, Timișoara și Iași oferind suport hardware, software și content digital adaptat programei școlare. În Smart Classroom elevii studiază pe dispozitive de ultimă generație –  30 de tablete, E-Board, TV si laptop-uri – care se conectează între ele și încurajează schimbul de experiență cu alte licee printr-o platformă cloud.

În cadrul Galei Romanian CSR Awards 2014 au fost înscrise peste 100 de proiecte de Responsabilitate Socială Corporativă implementate pe parcursul anului trecut și au fost peste 60 de companii participante.

Premiul primit de Samsung Electronics România evidențiază cei aproape 4 ani de implicare continuă în campanii de responsabilitate socială și atenția constantă pe care aceasta o acordă tinerilor. Încă din 2011, compania derulează anual campania educațională „Trends of Tomorrow”, inițiată cu scopul de a ajuta tinerii din clasele terminale de liceu în orientarea și dezvoltarea profesională.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *