Producătorul de băuturi răcoritoare şi apă minerală Rio Bucovina, al treilea jucător de pe piaţa locală de profil, anunţă pentru 2013 un profit triplu...
rio bucovinaProducătorul de băuturi răcoritoare şi apă minerală Rio Bucovina, al treilea jucător de pe piaţa locală de profil, anunţă pentru 2013 un profit triplu comparativ cu anul anterior (când s-a ridicat la peste 100.000 de euro), şi o majorare de 8% a cifrei de afaceri (în 2012, compania a raportat o cifră de afaceri de aproape 30 de milioane de euro).

Potrivit oficialilor companiei, care are în portofoliu branduri precum Bucovina, La Vitta, Bon Ton, Rio sau Golden Horse, anul 2013 a reprezentat consolidarea poziției de lider pe piața din București, concomitent cu realizarea investițiilor majore în modernizarea liniei de producție de la fabrica Vatra Dornei și achiziționarea fabricii de la Giurgiu.

Rio Bucovina, creștere față de trendul descendent al pieței în retail

“2013 a semnificat pentru noi inovație, investiții majore în dezvoltarea, modernizarea și eficientizarea companiei și care s-au concretizat în up-gradarea tehnologică a liniei de producție de la Vatra Dornei, ceea ce reprezintă în mod direct, o dovadă a importanței pe care o acordăm consumatorilor noștri și tendințelor pieței europene și mondiale. Suntem inovatori pentru că am fost prima companie care, în 1996, am îmbuteliat apă plată în ambalaj tip PET și astăzi suntem prima din România care a adoptat standardul european de dop 29/25 ce pune bazele realizării unui amplu program de prevenire a deșeurilor din ambalaje”, a declarat Răzvan Iancau, director general Rio Bucovina.

RIO BUCOVINA a investit peste 4 milioane euro în tehnologie și inovație la fabrica Vatra Dornei

Dezvoltarea companiei continuă și în anul 2014, Rio Bucovina având ca obiectiv consolidarea poziției sale pe piață și atingerea unui public țintă cât mai extins. Un semn pozitiv al expansiunii companiei este legat de creșterea capacității de îmbuteliere în perioada ianuarie- martie 2014, cu 14% mai mare decât în perioada similară din 2013.

Compania vizează şi în acest an investiţii în facilitățile de producție, în eficientizarea distribuției directe și indirecte, precum și în dezvoltarea portofoliului de produse.

Apa minerală naturală Bucovina îşi are originea în zăcăminte subterane din Vatra Dornei, situate în zone de tip rezervaţie naturală, izolate de orice activitate umană, de unde izvorăşte în mod natural. Prin conţinutul său echilibrat de minerale şi compoziţia completă a elementelor, apa minerală naturală plată Bucovina asigură exact mineralizarea de care avem nevoie zilnic, fără a exista un exces pe care organismul să trebuiască să-l elimine (un reziduu sec sau total minerale dizolvate de doar 74mg/l).

În luna decembrie 2013, Rio Bucovina a lansat noul design de PET, pentru apa minerală naturală plată și cea carbogazoasă, unic și inovator pe piața din România.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *