Operatorul de transport aerian Air France, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa internaţională de profil, lansează o nouă campanie publicitară, intitulată...
air franceOperatorul de transport aerian Air France, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa internaţională de profil, lansează o nouă campanie publicitară, intitulată ”Air France, France is in the air”.

Această nouă semnatură Air France face parte din ambițiosul program Transform 2015 și vine ca o schimbare după 15 ani de la lansarea sloganului ”Air France – Making the sky the best place on earth”.

Campania publicitară dezvoltată de Air France la nivel global se va desfășura în presa tiparită, în 12 țări: Franța, Germania, Brazilia, Canada, China, Spania, USA, Italia, Japonia, Rusia, Senegal si Elvetia, dar și în mediul online și la radio. Campania, creată de agenția de publicitate BETC Paris, cuprinde 6 vizualuri care ilustrează serviciile oferite de Air France: confortul aeronavelor A380, noua clasă La Premiere, noua clasă Business, gastronomia, rețeaua dezvoltată și SkyPriority (servicii prioritare oferite în peste 1000 de aeroporturi din întreaga lume). În plus, alte 12 vizualuri sunt folosite pentru a reprezenta principalele destinații deservite de compania franceză ( Paris, New York, Brazilia, Japonia, China, Africa, Italia etc.)

DP_nouvelle_campagne-2014.03-en

Noul slogan de campanie ”Air France, France is in the air”  a fost conceput în mod strategic în limba engleză, pentru a demonstra deschiderea și spiritul global al companiei. De asemenea, acest slogan reliefează cele mai importante valori ale Franței și promisiunea Air France de a oferi pasagerilor săi o experiență franțuzească la bord (arta de a trăi, branduri de top, bucătari renumiți).

Concurs pe Facebook

Cu ocazia acestei noi campanii de imagine, Air France a lasat și un concurs pe pagina de Facebook a companiei, cu premii zilnice constând în două bilete de avion intercontinentale. Prin aplicația Le carnet de voyage, se dorește promovarea destinațiilor companiei printr- un joc care presupune găsirea unor vizualuri ascunse pe diferite platforme media. Zilnic, până pe 6 aprilie, un câștigător este premiat cu 2 bilete de avion pe o rută lung-curier, iar la sfârșitul jocului, se vor oferi două bilete pentru lung-curier la clasa Business.

”2014 este, pentru Air France, anul în care publicitatea are un rol important. Promovăm calitatea de lux a produselor și a serviciilor noastre, noile destinații, schimbările în domeniul digital, precum și prețurile reduse. Campania aceasta este o mare investiție în brandul nostru și se integrează în planul Transform 2015”, a declarat Frederic Gagey, Chairman& CEO Air France.

Air France, împreună cu filială sa regională HOP!, operează 1.500 de zboruri zilnice atât în Franța, cât și în restul Europei și în întreaga lume. Flota să cuprinde 374 de aeronave.

AIR FRANCE KLM este unul dintre cei mai mari jucători în transportul aerian, la nivel mondial și lider de piață pe zborurile lung-curier cu plecare din Europa. În 2012, AIR FRANCE KLM a transportat peste 77 de milioane de pasageri și peste 1,4 milioane de tone cargo. Flota companiei este formată din 573 aeronave, iar rețeaua acoperă 243 de destinații din 103 țări prin hub-urile de la Paris-Charles de Gaulle (unul dintre cele mai mari aeroporturi din lume) și Amsterdam-Schiphol.

Air France și KLM sunt companii membre ale alianței globale SkyTeam care numără 19 membri și care oferă pasagerilor din întreaga lume acces la o rețea globală de peste 15.500 de zboruri către peste 1000 de destinații din 187 de țări. Programul de fidelitate al alianței SkyTeam se numește Flying Blue și este lider în Europa, cu peste 21 de milioane de membri. Companiile membre Flying Blue care au zboruri din România sunt Air France, KLM, Alitalia, Czech Airlines, TAROM și Aeroflot.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *