Indesit lansează printr-o campanie de social media un apel către clienții săi fideli promițând ca 10 dintre acestia să fie recompensați cu 10 mașini...
Indesit Innex (2)Indesit lansează printr-o campanie de social media un apel către clienții săi fideli promițând ca 10 dintre acestia să fie recompensați cu 10 mașini de spălat Indesit INNEX. Campania se desfășoară pe pagina de Facebook a companiei: facebook.com/IndesitRomania, sub numele de “Parada Mașinilor de spălat Retro” și durează 3 săptămâni.

Conceptul mizează în primul rând pe fiabilitatea mașinilor de spălat Indesit și poziționează totul într-o atmosferă de festivitate oferind concurenților un sentiment de mândrie pentru că dețin o astfel de mașină de spălat.

“Am plecat de la insight-ul conform căruia în casele românilor mașinile Indesit au un loc bine definit, funcționând la fel de bine ca în prima zi, cu toate că au chiar și mai mult de 7 ani. Mașinile de spălat Indesit sunt adevărați eroi ai timpului și de aceea am vrut să oferim proprietarilor acestora șansa de a avea o paradă proprie, precum au proprietarii mașinilor de epocă.”, a declarat Sorana Ioniță, Senior Public Advisor, The Public Advisors.

Vizual Parada masinilor de spalat Retro IndesitCampania are la bază o aplicație de Facebook, iar mecanismul este foarte simplu: posesorii de mașini de spălat Indesit se pot înscrie în “Parada Mașinilor de spălat Retro” uploadând o fotografie cu mașina lor de spălat. La sfârșitul celor 3 săptămâni de concurs se vor alege 10 câștigători a câte o mașină de spălat Indesit INNEX astfel: 2 premii pentru cele mai creative descrieri, jurizate de reprezentanții Indesit, 3 premii acordate în mod aleatoriu, prin tragere la sorți, 2 premii pentru cele mai “populare” mașini de spălat înscrise in concurs și 3 premii pentru cele mai vechi mașini de spălat rufe retro Indesit.

“Indesit lucrează permanent la dezvoltarea produselor sale în așa fel încât să îmbunătățească viața clienților săi plecând de la nevoile reale ale acestora. Dorim prin această campanie să le mulțumim clienților care sunt alături de noi de mult timp și să îi recompensăm oferindu-le șansa să experimenteze noua tehnologie a mașinii de spălat Indesit – Innex.”, a declarat Rodica Stere, Marketing Manager Indesit România.

Conceptul campaniei aparține agenției The Public Advisors cu suport creativ din partea PQB – Communication Designers.

Echipa care a contribuit la realizarea proiectului:

•           Indesit România: Rodica Stere, Marketing Manager

•           The Public Advisors: Raluca Mihălăchioiu – Strategic Planner, Sorana Ioniță –  Senior Public Advisor, Lidia Pitulea – Group Account Manager, Ina Natu – Public Advisor

•           PQB Communication Designers: Ciprian Toloș – Creative Director, Cătălin Apostol – Art Director, Andrei Oprea – Web Developer, Alina Sclifos – Account Executive.

Indesit INNEX, cu buton inovativ, este bazată pe Tehnologia de programare Turbo, care asigură printr-o singură apăsare și în doar 2 secunde pornirea mașinii și începerea rapidă a ciclul de spălare Bumbac și Sintetice. Innex prezintă un design funcțional cu un panou automat de navigare și cu cea mai mare ușă de pe piață, făcând încărcarea mașinii mult mai ușoară. Mașina de spălat include și 3 cicluri rapide: 9 minute pentru reîmprospătare, fiind cel mai rapid ciclu de pe piață, 30 de minute sau 1 oră.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *