Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, dă startul celei mai noi campanii de publicitate, centrată, de această dată,...
Foto_spoturi_HBHornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, dă startul celei mai noi campanii de publicitate, centrată, de această dată, în jurul celor mai importante avantaje ale magazinelor proprii, totul privit prin ochii clienţilor.

„Urmând tradiţia din fiecare primăvară, şi anul acesta Hornbach îşi reîntăreşte poziţionarea printr-o nouă campanie de publicitate. Aceasta este centrată în jurul principalelor avantaje ale magazinelor noastre: consultanţă profesionistă, preţuri mereu mici, gama bogată şi diversificată de produse, dimensiunea mare a Drive In-ului şi, de asemenea, asupra a câteva dintre serviciile Hornbach. În plus, prin intermediul noii campanii, ne propunem să le oferim clienţilor posibilitatea de a se iniţia în experienţa Hornbach, trăită prin ochii meşterilor şi a iubitorilor de grădini”, a declarat Mugurel – Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.

Noua campanie de publicitate este la fel de surprinzătoare ca şi cele realizate anterior, având ca principal obiectiv comunicarea unui mesaj important: datorită caracteristicilor distincte ale Hornbach, clienţii magazinelor au posibilitatea de a experimenta, la fiecare vizită, o adevărată incursiune în paradisul meşterilor.

Pentru a demonstra că nimic nu poate fi plictisitor, povestea spoturilor de 10 secunde care alcătuiesc noua campanie are la bază experienţa trăită de doi meşteri care descoperă Hornbach înregistrând întreaga vizită din magazin cu ajutorul unei camere de filmat. Astfel, cei doi sunt surprinşi admirând o nouă gamă de produse, într-o conversaţie cu un angajat Hornbach, sau admirând paleta variată de flori din Departamentul de Grădină.

Vedeţi aici noile spoturi Hornbach.

„Noua campanie de publicitate transmite principalele mesaje într-o manieră emoţionantă. Astfel, avantajele majore ale magazinelor noastre sunt surprinse într-un mod original şi distractiv, subliniindu-se, ca întotdeauna, caracterul distinct al mărcii Hornbach”, a mai adăugat Mugurel – Horia Rusu.

În România, noua campanie a debutat la sfârşitul lunii martie. Aceasta se va desfăşura atât pe posturile de televiziune naţionale, cât şi pe outdoor şi online.

Campania, realizată în Germania de către agenţia Heimat, se adresează atât consumatorilor de sex masculin, cât şi celor de sex feminin, fiind implementată în toate ţările în care activează Hornbach: România, Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia şi Suedia.

Grupul Hornbach, fondat în 1877, este o afacere de familie şi se numără printre liderii de pe piaţa magazinelor de materiale de construcţii şi grădinărit din Europa.

Cotată la Bursa din Frankfurt încă din 1987, compania activează în 9 ţări europene (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România), operând 142 de magazine.

În România, Hornbach a deschis primul magazin în 2007, iar în acest moment deţine trei magazine în Bucureşti (Berceni, Militari şi Baloteşti), unul în Braşov şi unul în Timişoara.

Your email address will not be published. Required fields are marked *