Grupul Carrefour, unul dintre cei mai mari retaileri de pe piaţa internaţională de profil, pregăteşte lansarea la nivel local a conceptului de magazine Superco,...
CarrefourGrupul Carrefour, unul dintre cei mai mari retaileri de pe piaţa internaţională de profil, pregăteşte lansarea la nivel local a conceptului de magazine Superco, situat între discounter şi cash&carry şi care mai există doar în Spania, retailerul începând procesul de recrutare de manageri de magazine pentru Giurgiu, Râmnicu Vâlcea şi Târgovişte, anunţă Mediafax.

Conceptul Superco, care dispune de o suprafaţă de vânzare între 1.500 şi 2.000 de metri pătraţi, a fost lansat anul trecut în Spania, Carrefour operând în prezent patru astfel de magazine.

Carrefour România deţine o reţea de 166 magazine dintre care 25 hipermarket-uri Carrefour, 79 supermarket-uri, 61 magazine de proximitate Express şi un magazin online.

Vânzările companiei au revenit anul trecut la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro, înregistrând o creştere cu 2% faţă de 2012.

La nivel internaţional, grupul Carrefour peste 9.900 de magazine în 33 de ţări.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *