Cifra de afaceri netă a fost  de 1.120 milioane lei, în scădere cu 5% comparativ cu 2012. Rezultate pozitive pentru mărcile Bucegi și Neumarkt, care...
HEINEKENCifra de afaceri netă a fost  de 1.120 milioane lei, în scădere cu 5% comparativ cu 2012. Rezultate pozitive pentru mărcile Bucegi și Neumarkt, care au înregistrat creșteri în cota de piață în volum și valoare. Portofoliul HEINEKEN România s-a dezvoltat în continuare: compania a lansat berea Bucegi la doză  și Ciuc Radler Fără Alcool. Compania și-a menținut poziția de lider pe piață, crescându-și ușor cota de piață în valoare.                                                             

Onno Rombouts_Managing Director HEINEKEN RomaniaOnno Rombouts, Managing Director HEINEKEN România

“2013 a fost un an dificil, în care vremea nefavorabilă, nivelul scăzut de încredere al consumatorilor și majorarea accizei au dus la o scădere a pieței de bere în România. În ciuda acestor condiții economice dificile, ne-am menținut poziția de lideri pe piață cu ajutorul portofoliului puternic, a investițiilor în mărci și a inovațiilor. Cota noastră de piață în valoare a crescut, dovedind faptul că strategia noastră pe termen lung continuă să dea rezultate bune.”

Progrese în cadrul Agendei de Sustenabilitate Brewing a Better Future”:

HEINEKEN își concentrează acțiunile din Agenda de Sustenabilitate în patru arii cheie, prin care poate influența amprenta companiei asupra mediului: reducerea emisiilor de CO2, protejarea surselor de apă, achiziția de materii prime și promovarea consumului responsabil. Pentru fiecare dintre acestea și-a stabilit ținte ambițioase.

În 2013, HEINEKEN România a înregistrat progrese în toate ariile Agendei “Brewing a Better Future”. Compania a scăzut consumul specific de energie termică, consumul specific de apă și și-a eficientizat rutele de distribuție, reducând numărul de kilometri/hectolitru cu aproximativ 12%.

Mai mult, HEINEKEN România a început un parteneriat de 2 ani cu Green WEEE International pentru reciclarea deșeurilor electronice. Totodată, a continuat dezvoltarea parteneriatului cu ALIAT, prin programul Alcohelp, pentru promovarea consumului responsabil și reducerea efectelor negative ale consumului abuziv de alcool. Alături de Asociația CSR Nest, compania a continuat să sprijine comunitățile locale prin programul HEINEKEN Pentru Comunități. 

Planuri pentru 2014:

“În 2014 ne așteptăm, în continuare, la condiții dificile și ne vom ghida după aceeași strategie performantă pentru a susține creșterea sustenabilă a companiei”, mai spune Onno Rombouts

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *