Alibaba Group Holding, regele comerţului online din China, şi dacă ne luăm după cifrele prezentate de corporaţie, chiar şi din lume, va investi 692...
AlibabaAlibaba Group Holding, regele comerţului online din China, şi dacă ne luăm după cifrele prezentate de corporaţie, chiar şi din lume, va investi 692 de milioane de dolari în operatorul de centre comerciale şi supermarketuri Intime Retail Group, scriu jurnaliştii Bloomberg. Mişcarea face parte din strategia gigantului din e-commerce de a integra atât comerţul online cât şi cel tradiţional.

Astfel, Alibaba va cumpăra 220,5 milioane de acţiuni în cadrul retailerului, pentru suma de 219 milioane de dolari, urmând să ia şi obligaţiuni convertibile pentru restul sumei, partea controlată de Alibaba fiind de 9,9% din noua entitate.

Cele două companii vor forma o alianţă pe piaţa din China, folosind centrel comerciale, magazinele şi supermarketurile pentru a dezvolta un business online-to-offline. Alibaba se luptă cu Tencent Holdings şi al său serviciu de mesagerie instant WeChat, precum şi cu Baidu, în aducerea de conţinut relevant, atât pe partea de entertainment cât şi pe cea de shopping pentru cei 618 milioane de utilizatori de internet din China.

Alibaba investeşte 215 mil. dolari în serviciul de mesagerie Tango

Tmall.com, unul dintre site-urile grupului Alibaba, va avea acces la portofoliul de mărfuri al Intime, lărgind gama de produse accesibile online. Totodată, clienţii vor putea ridica produsele comandate online din magazinele Intime.

Proprietarul Alibaba, miliardarul Jack Ma, unul dintre cei mai bogaţi oameni din lume, cu o avere estimată a peste 12 miliarde de dolari, declara anul trecut că îşi doreşte să creeze o reţea de livrare care să permită livrarea unei comenzi oriunde în China în cel mult 24 de ore. Pentru a realiza acest lucru, Alibaba s-a alăturat altor 5 companii de curierat pentru a fonda Cainiao Internet Technology Ltd, o organizaţie care va investi circa 16 miliarde de dolari în următorii 8 ani pentru dezvolarea unei reţele de logistică.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *