Grupul hotelier Carlson Rezidor, unul dintre cele mai mari la nivel mondial, a anunţat la mijlocul lunii februarie lansarea pe piaţă a două noi...
radisson2Grupul hotelier Carlson Rezidor, unul dintre cele mai mari la nivel mondial, a anunţat la mijlocul lunii februarie lansarea pe piaţă a două noi branduri upscale care vor apărea pe frontispiciul unităţilor la nivel global începând cu anul viitor: Radisson Red şi Quorvus Collection.

Oficialii companiei îşi propun ca 80% dintre unităţile care vor funcţiona sub umbrela Radisson Red să fie construite de la zero, primele unităţi urmând să fie ridicate în Statele Unite începând cu 2015, pe piaţa europeană brandul urmând să ajungă în următorii doi ani. Până în 2020, lanţul hotelier îşi propune să aibă circa 60 de unităţi sub brandul Radisson Red la nivel mondial.

“Vorbim despre un nou brand, lifestyle select, prin care să le oferim clienţilor de azi un gust al serviciilor hoteliere ale viitorului. Ne vom focusa pe detalii, pe customer experience şi pe integrarea tehnologiei în rândul serviciilor hoteliere”, a precizat Willem Van Der Zee, şeful operaţiunilor Central Europene ale Carlson Rezidor.

Bert Fol revine în România la cârma Radisson BLU. Printre taskuri: rebrandingul fostului Centre Ville

Potrivit acestuia, nu este exclus ca Radisson Red să apară şi pe piaţa locală, compania prospectând oraşe precum Timişoara, Cluj sau Constanţa pentru noi unităţi sub brandurile din portofoliu.

“Este destul loc şi pentru un alt Radisson BLU în Bucureşti. Oraşul s-a dezvoltat şi sunt şi alte zone în care o astfel de unitate s-ar potrivi”, a mai spus oficialul Rezidor.

Reţeaua va deschide cu siguranţă un Radisson BLU în Belgrad, România fiind pe listă pentru un Park Inn by Radisson.

În ceea ce priveşte Quorvus Collection, care se doreşte a fi o colecţie de hoteluri de lux, Van Der Zee nu vede oportunităţi pentru lansarea pe piaţa românească în viitorul apropiat.

“Vorbim despre o colecţie exclusivistă şi ne dorim să oferim o experienţă care nu se regăseşte în ulte unităţi hoteliere. De aceea avem nevoie de anumite zone pentru a deschide un astfel de hotel şi de un segment de clienţi care sunt dispuşi şi pot să plătească aceste servicii”. Potrivit acestuia, printre primele pieţe în care am putea vedea Quorvus Collection se numără ţări Orientul Mijlociu, precum şi capitale europene ca Paris sau Londra.

Hotelurile din zona Europei Centrale şi de Sud-Est au adus în 2013 circa 387 de milioane de dolari la veniturile totale ale grupului Carlson Rezidor.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *