Operatorul de transport aerian AIR FRANCE KLM, unul dintre cei mai mari jucători din piața internațională de profil, anunță lansarea campaniei “Early Bird’’, reducând...
Air-France-Airbus-A380-800Operatorul de transport aerian AIR FRANCE KLM, unul dintre cei mai mari jucători din piața internațională de profil, anunță lansarea campaniei “Early Bird’’, reducând prețul biletelor de avion în medie cu până la 40%.

Astfel, pasionații de travel vor beneficia de prețuri speciale peste 52 destinații din America de Sud, Asia, Caraibe și Africa, campania fiind valabilă pentru biletele achiziționate în perioada 26 martie – 15 aprilie 2014 iar perioada de călătorie fiind până la jumătatea lunii decembrie 2014.

Vedetele acestei promoții pentru Air France sunt destinațiile exotice din Caraibe – Republica Dominicană, Guadelupa, Martinica și Cuba cu prețuri începând de la 790 euro dus – întors cu toate taxele incluse.

Clienții KLM vor beneficia până pe 15 Aprilie 2014 de oferte speciale pentru destinații din Africa de la 607 euro, Asia de la 580 euro și America de Sud de la 685 euro. Toate prețurile sunt valabile pentru zborurile dus-intors și includ taxele de aeroport.

“Prin campania Early Bird ne dorim să adresăm tuturor pasionaților de călătorii invitația de a profita de această ofertă de 3 săptămâni pentru a alege destinațiile AIR FRANCE KLM în următoarele lor vacanțe. Perioada de călătorie a acestor bilete este până la jumătatea lunii decembrie 2014, astfel că poate cuprinde atât vacanța de primăvară cât și cea de vară și de iarnă.” a declarat Nicoleta Vișan, Marketing Manager AIR FRANCE KLM Romania.

AIR FRANCE KLM este unul dintre cei mai mari jucători în transportul aerian la nivel mondial și lider de piață pe zborurile lung-curier cu plecare din Europa. În 2012, AIR FRANCE KLM a transportat peste 77 de milioane de pasageri și peste 1,4 milioane de tone cargo. Flota companiei este formată din 573 aeronave, iar rețeaua acoperă 243 de destinații din 103 țări prin hub-urile de la Paris-Charles de Gaulle (unul dintre cele mai mari aeroporturi din lume) și Amsterdam-Schiphol.

Air France și KLM sunt companii membre ale alianței globale SkyTeam care numără 19 membri și care oferă pasagerilor din întreaga lume acces la o rețea globală de peste 15.500 de zboruri către peste 1000 de destinații din 187 de țări. Programul de fidelitate al alianței SkyTeam se numește Flying Blue și este lider în Europa, cu peste 21 de milioane de membri. Companiile membre Flying Blue care au zboruri din România sunt Air France, KLM Romania, Alitalia, Czech Airlines, TAROM și Aeroflot.

Travel trends: cine se trezește de dimineață  prinde reduceri de  40% pentru 52 destinații ale Air France KLM

Grupul de transport aerian AIR FRANCE KLM, unul dintre cei mai mari jucători din piața internațională de profil, anunță lansarea campaniei “Early Bird’’, reducând prețul biletelor de avion în medie cu până la 40%.

Astfel, pasionații de travel vor beneficia de prețuri speciale peste 52 destinații din America de Sud, Asia, Caraibe și Africa, campania fiind valabilă pentru biletele achiziționate în perioada 26 martie – 15 aprilie 2014 iar perioada de călătorie fiind până la jumătatea lunii decembrie 2014.

Vedetele acestei promoții pentru Air France sunt destinațiile exotice din Caraibe – Republica Dominicană, Guadelupa, Martinica și Cuba cu prețuri începând de la 790 euro dus – întors cu toate taxele incluse.

Clienții KLM vor beneficia până pe 15 Aprilie 2014 de oferte speciale pentru destinații din Africa de la 607 euro, Asia de la 580 euro și America de Sud de la 685 euro. Toate prețurile sunt valabile pentru zborurile dus-intors și includ taxele de aeroport.

“Prin campania Early Bird ne dorim să adresăm tuturor pasionaților de călătorii invitația de a profita de această ofertă de 3 săptămâni pentru a alege destinațiile AIR FRANCE KLM în următoarele lor vacanțe. Perioada de călătorie a acestor bilete este până la jumătatea lunii decembrie 2014, astfel că poate cuprinde atât vacanța de primăvară cât și cea de vară și de iarnă.” a declarat Nicoleta Vișan, Marketing Manager AIR FRANCE KLM Romania.

AIR FRANCE KLM este unul dintre cei mai mari jucători în transportul aerian la nivel mondial și lider de piață pe zborurile lung-curier cu plecare din Europa. În 2012, AIR FRANCE KLM a transportat peste 77 de milioane de pasageri și peste 1,4 milioane de tone cargo. Flota companiei este formată din 573 aeronave, iar rețeaua acoperă 243 de destinații din 103 țări prin hub-urile de la Paris-Charles de Gaulle (unul dintre cele mai mari aeroporturi din lume) și Amsterdam-Schiphol.

Air France și KLM sunt companii membre ale alianței globale SkyTeam care numără 19 membri și care oferă pasagerilor din întreaga lume acces la o rețea globală de peste 15.500 de zboruri către peste 1000 de destinații din 187 de țări. Programul de fidelitate al alianței SkyTeam se numește Flying Blue și este lider în Europa, cu peste 21 de milioane de membri. Companiile membre Flying Blue care au zboruri din România sunt Air France, KLM Romania, Alitalia, Czech Airlines, TAROM și Aeroflot.

KLM Azsia RO copy KLM Africa RO copy AF Punta Cana Dominika RO copy AF Fort-de France Martiniq RO AF Havanna RO copy

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *