Un studiu realizat de către Chèque Déjeuner România, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața emitenților de tichete cu valoare, arată că...
Che_que De_jeuner Romani aUn studiu realizat de către Chèque Déjeuner România, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața emitenților de tichete cu valoare, arată că peste 70% dintre tichetele cadou achiziționate de către companiile din România sunt destinate creșterii vânzărilor.

Cercetarea realizată pe un eșantion de 500 de companii selectate într-o perioadă de 6 luni a mai relevat faptul că, puţin peste 100.000 lei este valoarea medie a unei comenzi pentru tichete cadou.

Ponderea cea mai mare în utilizarea tichetelor cadou Chèque Déjeuner România în campaniile de creștere a vânzărilor o au activitățile de marketing (50%), cheltuielile pentru protocol (aproximativ 1/4 din vânzări) și reclama și publicitatea (aproximativ 1/5 din vânzări). Pe ultimele locuri se află utilizarea tichetelor pentru promovarea pe pieţe existente sau noi și comenzile pentru studiile de piaţă.

În ceea ce privește domeniile în care activează aceste companii, în top se situează jucători din industria auto (echipamente, mecanică și service auto), instituțiile financiare, companii din FMCG, precum și producători de articole tehnice și industriale din textile. Pe următoarele locuri se află companii din domenii precum importul și distribuția de produse farmaceutice, aparatură și intrumentar medical sau magazine cu articole și aparatură electronică.

„În contextul multiplelor facilități fiscale oferite pentru achiziția tichetelor cadou, tot mai multe companii apelează la aceste instrumente pentru campanii de creștere a vânzărilor, fie că este vorba despre campanii de marketing, incentives în cadrul studiilor de piață sau pentru distribuitori. Observăm un trend ascendent pronunțat în acest domeniu în general, iar în particular ne așteptăm la o creștere vizibilă în domeniul auto și de piese auto, unde acest tip de tichete poate fi folosit cu succes pentru recompensarea service-urile, distribuitorilor sau utilizatorilor finali”, declară Elena Pap, Director General Chèque Déjeuner România.

Studiul arată că pentru companiile farmaceutice și jucătorii de pe piața IT, tichetele cadou sunt utilizate în principal pentru campanii de recompensare a distribuitorilor și resales. În același timp, managerii din zona de FMCG aleg să folosească cel mai des acest tip de tichete pentru motivarea rețelei naționale de distribuitori.

Cele 500 de companii incluse în studiu au achiziționat tichete cadou Chèque Déjeuner România în perioada octombrie 2013 – martie 2014.

Fondat în anul 1964, de la introducerea în Franța a tichetelor de masă, Grupul Cheque Dejeuner este prezent în Franța, Italia, Spania, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria, Maroc, Polonia, Portugalia, Germania, Turcia și Mexic.

Portofoliul de produse Cheque Dejeuner România include tichetele de masă Cheque Dejeuner, tichetele cadou Cadhoc, tichetele de creșă Cheque bebe, tichetele sociale Cheque de Services, tichetele de vacanță Cheque vacances și kiturile cadou EMOVA.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *