Serviciile şi produsele galeriei comerciale Botoşani Shopping Center atrag zilnic peste 10,000 de vizitatori, rezultatele lunilor ianuarie şi februarie confirmând estimarea numărului de vizitatori...
botosaniServiciile şi produsele galeriei comerciale Botoşani Shopping Center atrag zilnic peste 10,000 de vizitatori, rezultatele lunilor ianuarie şi februarie confirmând estimarea numărului de vizitatori pentru anul 2014 la 3,6 milioane, în creştere cu 12% faţă de 2013. Cel mai mare trafic al centrului comercial a venit în perioada sărbătorilor de iarnă când peste 25,000 de persoane au trecut zilnic pragul BotoşaniShopping Center.

„Chiar de la deschiderea centrului comercial Botoșani Shopping Center am estimat că nord-vestul oraşului Botoşani este principala zonă de retail și totodată zona primară de impact care atinge peste 100,000 de persoane datorită poziționării pe un bulevard central, intens traficat și al mixului de chiriași. Astfel, am reușit să fim pe un trend ascendent de vizitatori în fiecare an și estimăm o creștere de la 3,2 milioane vizitatori în 2013 la 3,6 milioane vizitatori în 2014”, a declarat Mircea Câmpanu, Directorul Centrului Comercial Botoșani Shopping Center.

Echipa de administrare a Botoșani Shopping Center are în prim plan satisfacția clienților și de aceea în anul 2013 a deschis patru noi magazine. Diversitatea serviciilor si produselor fac din galeria comercială cea mai importantă destinație de cumpărături pentru botoșaneni, aceștia regăsind pe lângă binecunoscutele branduri de îmbrăcăminte, încălțăminte, produse cosmetice sau electrocasnice, produse de tip fast food, dulciuri sau produse tradiționale, la servicii foto, serviciii IT , plăți facturi și chiar preluări colete.

Centrul comercial are o suprafață totală de 22.031 metri pătraţi și dispune de o suprafaţă închiriabilă de 14.864,99 metri pătraţi, din care hypermarketul Carrefour acoperă peste 9.000 metri pătraţi, la care se vor adaugă o nouă galerie de 5.000 metri pătraţi ce vor fi dezvoltați în faza a doua a proiectului.

În prezent, gradul de ocupare este de 98,03% ce reprezintă 14.571,99 metri pătraţi, contractaţi de retaileri naţionali şi internaţionali, printre care Domo, NewYorker, Leonardo, Orsay, Mado şi Beauty Mania, fiind cel mai mare proiect de retail din Botoşani.

De asemenea, Botoşani Shopping Center este unul dintre cei mai mari angajatori din judeţul Botoşani cu cei 362 de angajaţi care deservesc zilnic mii de botoşăneni.

Investiția în deschiderea Botoșani Shopping Center a fost de 15 milioane de euro și a avut loc în noiembrie 2011. După primul an financiar s-a raportat o cifră de afaceri de 1,4 milioane de euro.  Din luna august 2012, centrul comercial Botoșani Shopping Center se află în portofoliul Carrefour Property Division.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *