Tehnologiile digitale și mobile ajung să fie folosite în tot mai multe arii ale societății și a vieții profesionale sau personale, influențând modul de...
Ericsson - Connected LifestyleTehnologiile digitale și mobile ajung să fie folosite în tot mai multe arii ale societății și a vieții profesionale sau personale, influențând modul de lucru al fiecăruia și organizarea muncii. În noul studiu „Ghid de supraviețuire pentru o viață profesională conectată”, Ericsson Networked Society Lab a analizat aceste schimbări și a încercat să înțeleagă care sunt cele mai importante tendințe.

„Ne-am dorit să vedem ce reguli noi trebuie să urmeze angajații și angajatorii într-o societate din ce în ce mai conectată”, a declarat Mikael Eriksson Björling, expert în analiza comportamentului consumatorilor la Ericsson. „Astfel, ne-am întâlnit cu multe companii, experți în resurse umane și experți de business pentru a vedea cum este organizata munca angajaților. Credem că tehnologia va sta la baza transformării mediului de lucru, iar pentru noi este important să descoperim noi oportunități și să luăm parte la această transformare”, a mai adăugat acesta.

Studiul analizează noul mediu de afaceri ca un mediu competitiv, în care există din ce în ce mai puține poziții sigure și în care înțelegerea și adaptarea la schimbări este crucială.

Ericsson-Working-Life-Survival-guide

„Ghidul de supraviețuire pentru o viață profesională conectată” trasează câteva reguli importante pentru modul în care pot angajatorii și angajații se pot adapta pentru a supraviețui acestui nou mediu de lucru.

Cum poți avea succes ca angajator:

  • Regula nr. 1: O misiune credibilă și bazată pe valori – Din ce în ce mai mult, oamenii simt nevoia ca locurile de muncă să le ofere și o satisfacție interioară mai profundă. Își doresc ca angajatorii să le ofere răspunsuri la motivele pentru care organizația există. Aceste tendințe reprezintă o schimbare importantă, deoarece valorile și obiectivele personale devin mai importante decât banii, titulaturile și sarcinile de serviciu.
  • Regula nr. 2: O cultură organizațională deschisă și democratică – Creșterea importanței unei culturi organizaționale care să unească angajații unei companii și să-i facă să lucreze împreună mai bine va fi un semn al vieții profesionale de viitor. Angajații își vor dezvolta rețelele de conexiuni profesionale și își vor defini metodele de lucru pe baza propriilor experiențe și preferințe.
  • Regula nr. 3: Mai puține granițe organizaționale – Într-o epocă în care munca se poate desfășura oriunde, oricând, conceptul de birou trebuie redefinit. Biroul va fi un loc destinat schimbului de idei, construit pentru a optimiza calitatea interacțiunii ce are loc în cadrul său. Angajații se așteaptă ca mediul lor de lucru să fie adaptat nevoilor individuale.

Cum poți avea succes ca angajat:

  • Regula nr. 1: Aptitudini relevante – Angajații trebuie să dobândească un set nou de aptitudini pentru a rămâne relevanți pentru piața muncii. Piața muncii este în permanentă schimbare, iar o diplomă deja nu mai este suficientă pentru a reuși.
  • Regula nr. 2: Marketing personal – Devine din ce în ce mai important și modul în care angajații știu să-și descrie și promoveze aptitudinile personale și profesionale într-un mod convingător. Viitorii angajați pot iniția proiecte și crea micro-hub-uri, pot vinde într-un mod convingător propria contribuție la un proces specific și sunt manageri talentați ai propriului brand.
  • Regula nr. 3: Mereu în căutare de ceva mai bun – Viața profesională nu va mai însemna doar a fi mulțumit cu un serviciu sigur și ușor. Cei care vor avea succes în acest mediu de lucru nou vor trebui să fie mereu atenți la alte oportunități care le-ar putea aduce mai multe provocări și satisfacții. Tot mai mulți angajați vor deveni constant activi pe rețelele de recrutare și vor fi mereu la curent cu posturile noi disponibile pe piață.

Ericsson are un portofoliu de servicii, software și infrastructură IT&C – axat, în special, pe soluții de mobilitate, broadband și cloud. Cu peste 110.000 de angajați în întreaga lume și clienți în peste 180 de țări, Ericsson îmbină cu succes experiența la nivel global cu servicii și tehnologii de top. Fondată în 1876, Ericsson are sediul în Stockholm, Suedia. În 2013, compania a înregistrat venituri în valoare totală de 34,9 miliarde USD (227,8 miliarde coroane suedeze). Ericsson este listată la Bursa Nordică OMX din Stockholm și pe NASDAQ din New York.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *