First Class de la Lufthansa se bucură de o puternică recunoaștere pe plan internațional. Astfel, First Class și gama sa de servicii au primit...
lufthansaFirst Class de la Lufthansa se bucură de o puternică recunoaștere pe plan internațional. Astfel, First Class și gama sa de servicii au primit 5 stele în clasamentul Skytrax, în timp ce Academia Americană de Științe ale Ospitalității (American Academy of Hospitality Sciences – AAHS), a acordat celei mai mari companii aeriene europene distincția International 5 Star Diamond Award.

”Obiectivele stabilite pentru 2014 vor reprezenta cea mai importantă inițiativă Lufthansa pe partea de servicii din ultimii ani. Alături de instalarea în aeronavele noastre a celor mai moderne cabine pentru toate clasele, proces care a fost deja demarat, vom demonstra și mai mult că suntem o gazdă excelentă, care înțelege în profunzime principiile ospitalității și ale serviciilor de calitate”, a spus Jens Bischof, Membru al Consiliului Executiv al Lufthansa German Airlines însărcinat cu atribuții de Vânzări, Produs și Marketing, în cadrul târgului ITB de la Berlin.

Travel trends: Lufthansa lansează Premium Economy Class. Ce facilităţi vom avea şi cât va costa un bilet de avion?

Un grad mai mare de personalizare a serviciului de restaurant pentru pasagerii Business Class

Cele mai importante îmbunătățiri din 2014 se vor concentra mai ales pe Business Class. Pasagerii se vor simți mult mai răsfățați, mulțumită serviciilor personalizate și flexibilizării acestor procese, în general. Serviciul de la bordul aeronavelor lung-curier va fi îmbunătățit o dată cu introducerea unui serviciu exclusivist, pe care-l va avea numai Lufthansa, cu scopul de a le oferi pasagerilor senzația că se află într-un restaurant de top.

Noile aspecte vor fi testate în această vară și, dacă vor avea succes, vor fi implementate pe toate zborurile pe distanțe lungi începând cu anul 2015. De asemenea, instalarea noilor interioare Business Class pe flota alocată zborurilor lung-curier va fi finalizată până în vara lui 2015. În total, 7.000 de fotolii care se transformă în paturi confortabile full-flat vor fi instalate pe cele 106 aeronave de cursă lungă.

Din august 2014, trusele de produse utile oferite la Business Class vor fi îmbunătățite. Noul kit a fost dezvoltat în parteneriat cu Samsonite și va include produse de îngrijire personală de la marca grecească premium Korres.

Noile produse de îngrijire personală sunt realizate exclusiv din ingrediente active din plante de cea mai bună calitate, pentru că originile Korres se regăsesc în cea mai veche farmacie homeopată din Atena. Elementele deja instalate în toalete vor fi de asemenea îmbunătățite.

Premium Economy Class window viewNoua Clasă Premium Economy diversifică opțiunile de călătorie și oferă un extra-confort

Pentru noua clasă Premium Economy, Lufthansa a proiectat un fotoliu de foarte bună calitate, care asigură un confort mai bun și cu până la 50% mai mult spațiu comparat cu alte fotolii din această clasă. Calitatea preparatelor culinare disponibile în meniu va fi superioară celei de la Economy Class, iar vesela de porțelan va fi un detaliu important. În plus, Pasagerii Premium Economy vor putea lua cu ei un al doilea bagaj de cală gratuit. Biletele vor putea fi achiziționate începând cu luna mai, iar primul zbor este programat pentru noiembrie. Primul tip de aeronavă care va fi echipat cu noua clasă, va fi Boeing 747-8. Instalarea Premium Economy va fi finalizată până la finalul lui 2015, atunci când flota lung-curier a Lufthansa va avea un total de 3.600 de fotolii.

Prioritate pentru clienții premium și o mai mare varietate în lounge-uri

Începând cu această vară, membrii HON Circle, clienții Senator și pasagerii First și Business Class vor avea mereu prioritate la toate zborurile către destinații intercontinentale și la anumite destinații europene. Așadar, pasagerii premium vor putea să treacă mult mai rapid prin controlul de securitate.

Până la finalul acestui trimestru, Lufthansa va asigura vizitatorilor Business Lounge o gamă mai largă de opțiuni în materie de preparate culinare și băuturi. Noile meniuri vor include mai multe opțiuni proaspete și va exista întotdeauna o alternativă pentru vegetarieni. De asemenea, și meniul de mic-dejun va fi extins, în timp ce la orele de vârf, pentru a se evita supraaglomerarea restaurantului, pasagerii vor putea opta pentru preparate tip ready-to-eat, precum diferite sortimente de sandwich-uri. De asemenea, etichetarea produselor alimentare va fi mai clară, astfel încât pasagerii care au alergii sau intoleranțe să poată identifica mai ușor opțiunile cele mai potrivite pentru ei.

Serviciul  de ”întâmpinare și asistență” disponibil în Frankfurt și Munchen va fi extins  

Serciviile de transfer pasageri disponibile în aeroporturile din Frankfurt și Munchen vor fi îmbunătățite. Pentru o experiență de călătorie mai relaxantă, personalul va întâmpina pasagerii și îi va  asista la sorirea cu autobuzul și la intrarea în zona de sosire, iar pasagerii premium se vor bucura se servicii speciale la sosire. De asemenea, semnalizatoarele vizuale din zona de sosire vor fi îmbunătățite pentru a-i ajuta pe pasageri să găsească cu ușurință calea spre zborul de transfer.

Sisteme de divertisment de cea mai bună calitate pe zborurile de cursă lungă

De la 1 aprilie, pasagerii de la toate clasele vor avea la dispoziție mult mai multe opțiuni de divertisment. Vor fi disponibile de două ori mai multe filme. În plus, aceștia se vor putea bucura de mai multe dintre filmele de mare succes și filmele clasice populare, alături de o gamă mai mare de filme clasice moderne care va include hiturile cinematografice din ultimii ani. Acest lucru este posibil datorită instalării unui nou sistem de divertisment in-flight care stabilește noi standarde în termeni de performanță. Peste 100 de filme în 8 limbi, mai multe filme regionale pentru pasagerii din țările vorbitoare de limbă arabă sau din India, China și Japonia – acestea sunt numai câteva dintre principalele performanțe ale noului sistem de divertisment.

În ceea ce privește oferta TV, Lufthansa pune la dispoziția pasagerilor săi o gamă de peste 200 de programe, oferind cele mai interesante documentare și chiar și mai multe seriale internaționale de televiziune. Colecția extinsă de muzică include peste 300 de CD-uri și se concentrează pe cele mai populare categorii de rock/pop, cele mai cunoscute hituri și muzică clasică, după preferințele pasagerilor.

Antonio Tassone, Lufthansa: vrem un plus de cel puţin 5% pe piaţa din România în 2014

Rutele pe distanță medie vor beneficia de oferte noi de comunicații și divertisment

În curând, Lufthansa va oferi pasagerilor săi de pe zborurile pe distanțe medii o gamă largă de filme, seriale TV, muzică, jocuri și informații. Produsele disponibile în Lufthansa WorldShop pot fi comandate pentru livrare la domiciliu prin intermediul portalului gratuit, chiar de pe scaun. Destinațiile obișnuite din rețeaua Lufthansa care beneficiază de noua ofertă includ statele CIS, destinațiile din Orientul Mijlociu și Africa de Nord. Pentru a folosi aceste servicii, pasagerii trebuie doar să se conecteze prin wi-fi  la serverul de infotainment de la bord folosind laptopul, tableta sau smartphone-ul propriu. Din vară, 20 de aeronave Airbus A321 vor beneficia de soluția BoardConnected dezvoltată de Lufthansa Systems.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *