Reţeaua de restaurante fast-food Burger King, competitorul direct al lanţurilor McDonald’s şi KFC, se adaptează cerinţelor din era tehnologiei şi lansează o aplicaţie destinată...
Burger KingReţeaua de restaurante fast-food Burger King, competitorul direct al lanţurilor McDonald’s şi KFC, se adaptează cerinţelor din era tehnologiei şi lansează o aplicaţie destinată dispozitivelor mobile.

Potrivit reprezentanţilor reţelei, una dintre cele mai mari de profil din lume, aplicaţia va fi disponibilă începând de luna viitoare pentru un număr limitat de locaţii din State, urmând ca în scurt timp să fie extinsă la nivel naţional. Nu se ştie încă dacă aplicaţia va fi deschisă şi către consumatorii Burger King din alte ţări.

Digital trends: fan Starbucks? Acum poţi lăsa bacşiş pentru angajaţi de pe iPhone

Totodată, în momentul lansării, aplicaţia va fi disponibilă doar pentru plăţi, nu şi pentru plasarea comenzilor.

Pentru dezvoltarea acesteia, Burger King a lucrat cu Tillster, o companie dedicată facilitării de comenzi digitale, care are în portofoliu o serie de alte nume grele din industrie (KFC, Subway sau Pizza Hut). Pentru moment, aplicaţia va funcţiona mai mult ca şi un portofel virtual, clienţii având posibilitatea de a plăti comenzile prin adăugarea unor fonduri către un card virtual.

În prezent, reţeaua Burger King deţine peste 13.000 de locaţii în Statele Unite şi în alte 73 de ţări. Compania a încheiat anul 2013 cu venituri de 1,14 miliarde de dolari.

La nivel local, restaurantele Burger King, aduse de omul de afaceri Eli Davidai, au fost închise în urmă cu doi ani după ce compania Atlantic Restaurant System, operatorul francizei Burger King în România, a intrat în insolvenţă.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *