Reţeaua de supermarketuri BILLA, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de profil, extinde colaborarea cu producătorii locali, așa încât consumatorii...
billaReţeaua de supermarketuri BILLA, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de profil, extinde colaborarea cu producătorii locali, așa încât consumatorii să aibă în continuare acces la gusturile și  la prospețimea produselor românești aduse zilnic chiar de către producători.

Strategia BILLA România are la bază dezvoltarea de parteneriate pe termen lung cu producătorii și comercianții locali, din dorința de a satisface nevoile și preferințele clienților săi, contribuind în același timp la creșterea economiei locale.

Această direcție strategică de colaborare cu producătorii locali s-a concretizat prin prezența unei game variante de produse românești în cadrul magazinelor BILLA din toată țara. Astfel, compania BILLA își îndeamnă clienții să susțină economia locală prin consumul produselor românești.

„Anul acesta dorim să facem ceva special pentru români și am decis să oferim clienților cele mai bune și naturale produse românești. Astfel, din primăvara aceasta oferim și mai multe produse românești, din cele mai importante categorii destinate consumului zilnic. În acest mod, BILLA România dorește să facă legătura între cei care preferă alimentele proaspete și sănătoase și cei care știu să le producă aici, în felul nostru, românește.” a declarat Sorana Georgia, Director General al BILLA România.

BILLA România își invită clienții să se bucure de prospețimea și gustul cu care au crescut  dar și de calitățile și beneficiile produselor românești.

REWE International AG este liderul de piață în Austria pe sectorul de produse alimentare și de drogherie și unul dintre cei mai mari angajatori din țară. La nivel internațional, REWE International AG are un număr total de 72.000 de angajați care lucrează în aproximativ 3.600 de magazine. În anul 2011, cifra de afaceri a companiei a crescut la 12.83 miliarde de euro.

Compania este parte a REWE Group, unul dintre cele mai importante grupuri din Europa care activează în retail și turism. În prezent, 323.000 de angajați lucrează în cadrul REWE Group în 13 țări europene, iar cele aproximativ 15.700 de magazine au generat o cifră de afaceri de peste 48 de miliarde de euro.

REWE International AG are sediul central în Wiener Neudorf și operează rețelele BILLA, MERKUR, BIPA, PENNY și ADEG, precum și numeroase  branduri proprii. Compania este de asemenea activă pe piața de turism din Austria, prin BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR IhrUrlaub și PENNY PACK´N´GO. În plus, REWE International AG operează cu succes pe segmentul de supermarketuri în Italia și în alte șapte țări din Europa Centrală și de Est: Bulgaria, Croația, Republica Cehă, România, Rusia, Slovacia și Ucraina.

BILLA este prezentă pe piața din România din februarie 1999 când a deschis primul supermarket din București. În prezent, BILLA operează 73 de magazine în cele mai importante orașe din România. Principalele valori BILLA sunt calitatea ridicată, prețurile scăzute și varietatea produselor. Compania deține brandurile proprii Clever, MY și BILLA, Clever fiind una dintre cele mai cunoscute și apreciate mărci proprii din România. BILLA România este unul dintre cei mai importanți anagajatori din România și a creat până în prezent peste 3.500 de locuri de muncă în întreaga țară.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *