foodpanda, împreună cu brand-ul afiliat hellofood, platformele pentru comenzi de mâncare susținute de Rocket Internet, cel mai mare incubator de afaceri online din lume,...
foodpandafoodpanda, împreună cu brand-ul afiliat hellofood, platformele pentru comenzi de mâncare susținute de Rocket Internet, cel mai mare incubator de afaceri online din lume, prezente şi la nivel local, au înregistrat o extindere ce depășește recordurile deținute de celelalte start-up-uri din grup, adăugând în portofoliu încă 8 țări în ultimele 2 luni.

Platforma pentru comenzi de mâncare foodpanda/hellofood a ajuns în 40 de țări în numai 22 de luni, ceea ce reprezintă o creștere anuală de 100%. Având parteneriate cu peste 22.000 de restaurante, foodpanda/hellofood este în prezent lideră la nivel global pe sectorul comenzilor de mâncare online.

Food trends: bucătăria chinezească și libaneză, printre preferatele românilor cu gusturi exotice

Foodpanda a intrat pe piața din România în septembrie 2013, devenind, în mai puțin de 6 luni, platforma de comenzi de mâncare cu cele mai multe restaurante listate din România. Până la finele anului, foodpanda va fi disponibilă în 8 orașe mari ale țării.

Țările în care foodpanda/hellofood au devenit active în primele două luni ale anului 2014 sunt Algeria, Azerbaidjan, Bulgaria, Croația, Liban, Serbia, Kazahstan și Uganda, urmând ca pe parcursul acestui an să li se alăture și altele. În urmă cu un an, platforma era activă în doar 20 de țări, la mai puțin de un an de la lansarea din mai 2012. Astfel, start-up-ul berlinez a ajuns să aibă în prezent cea mai rapidă extindere din rețeaua Rocket Internet, din punct de vedere al numărului de țări în care este prezent.

„Suntem o companie globală, iar faptul că ajungem rapid pe piețele noi ne oferă un avantaj competitiv mare. Această creștere accelerată este o dovadă a faptului că modelul nostru funcționează și clienții noștri se bucură de avantajele pe care le oferim. Avem echipe locale extraordinare în fiecare țară în care suntem prezenți, ne vom continua eforturile de a aduce produsele noastre în și mai multe țări și așteptăm cu nerăbdare oportunitățile viitoare”, declară Ralf Wenzel, Global Managing Director foodpanda/hellofood.

foodpanda, împreună cu brand-ul afiliat hellofood, a obținut finanțări în valoare de 48 de milioane de dolari din partea unui grup de investitori din care fac parte și AB Kinnevik și Phenomen Ventures.

foodpanda.ro colaborează, în prezent, cu aproximativ 200 de restaurante din București, Cluj-Napoca și Timișoara, fiind lider de piață pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mâncare din România.

foodpanda, împreună cu brandul afiliat hellofood, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în 40 de țări. Compania le oferă restaurantelor posibilitatea de a deveni mai vizibile în mediul online și mobil, punându-le la dispoziție tehnologii aflate în permanetă evoluție.

foodpanda/hellofood operează în Singapore, India, Indonezia, Malaezia, Pakistan, Taiwan, Thailanda, Vietnam, Bangladesh, Ghana, Coasta de Fildeș, Kenya, Rwanda, Maroc, Senegal, Nigeria, Uganda, Tanzania, Arabia Saudită, Iordania, Liban, Algeria, Rusia, Argentina, Brazilia, Chile, Columbia, Mexic, Peru, Ungaria, Polonia, Ucraina, România, Bulgaria, Croația, Slovacia, Cehia, Serbia, Azerbaidjan și Kazahstan.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *