Operatorul de transport aerian Lufthansa, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa internaţională de profil, va introduce începând cu luna noiembrie a...
Premium Economy ClassOperatorul de transport aerian Lufthansa, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa internaţională de profil, va introduce începând cu luna noiembrie a acestui an segmentul Premium Economy Class. Potrivit oficialilor companiei, rezervările pentru noua clasă de călătorie se vor putea face începând cu luna mai, aceasta urmând a fi disponibilă în primă fază pe aeronavele Boeing 747-8.

”Noua Premium Economy Class a Lufthansa va oferi o experiență de călătorie complet nouă, care combină accesibilitatea cu un nivel mai ridicat de confort. Fotoliile oferă cu până la 50% mai mult spațiu decât în Economy Class, ceea ce ne va poziționa pe un segment premium, comparativ cu ofertele similare internationale”, a spus Jens Bischof, Membru al Consiliului Executiv al Lufthansa German Airlines responsabil pentru Vânzări, Produs și Marketing, în cadrul prezentării susținute de Lufthansa.

Antonio Tassone, Lufthansa: vrem un plus de cel puţin 5% pe piaţa din România în 2014

Premium Economy Class a fost prezentată pentru prima dată experților din industrie în cadrul Târgului ITB 2014 din Berlin. Noile fotolii vor fi montate treptat, pe durata următoarelor 12 luni, pe întreaga flotă de aeronave care operează pe distanțe lungi. Această mutare reprezintă totodată și introducerea, de către Lufthansa, a unei noi clase de călătorie, pentru prima dată în ultimii 35 de ani. Premium Economy Double Seat rear view

O dată cu introducerea noii Business Class cu fotolii care se transformă în paturi full-flat, Lufthansa a crescut diferențierea dintre Economy și Business Class. Ca urmare, Premium Economy Class umple exact acest gol, oferind considerabil mai mult spațiu și confort și o serie de alte avantaje, la costuri medii mai apropiate de Economy Class decât de Business Class.

”Designul și caracteristicile noului fotoliu se bazează pe sondaje ample realizate în rândul pasagerilor și pe workshop-uri la care au participat partenerii de vânzări. După îmbunătățirile de care au beneficiat First și Business Class, instalarea a 3.600 de fotolii pe toate cele 106 aeronave de cursă lungă în decurs de numai un an, va însemna un pas în plus către o companie de 5 stele”, a continuat Bischof. „Ne așteptăm la un volum de peste 1,5 milioane de pasageri pe an care vor alege noua Premium Economy Class.”

Cu 50% mai mult spațiu și „Inginerie germană”

Noile fotolii au fost proiectate în parteneriat cu compania müller/romca Industrial Design în Kiel și produse de furnizorul ZIM Flugsitz în apropiere de LakeConstance. În funcție de tipul aeronavei, acestea sunt cu până la 3 centimetri mai late și asigură mai multă intimitate, alături de un spațiu lateral cu până la 10 centimetri mai mare, datorită faptului că fiecare fotoliu beneficiază de cotiere generoase și o consolă centrală situată între fotolii. Spătarul poate fi înclinat, iar distanța dintre scaune este de 97 de centimetri. Ca urmare, pasagerii se pot bucura de un spațiu cu 50% mai mare decât cel disponibil la Economy Class.

Tetierele pot fi reglate la înălțimea dorită și pliate pe margini, pentru sprijin și un confort mai bun. Începând cu cel de-al doilea rând de fotolii, pasagerii au la dispoziție rezemătoare reglabile pentru picioare, în timp ce, din motive tehnice, pentru primul rând s-a optat pentru dispozitive de sprijin pentru picioare cu rezemătoare încorporate, pentru un plus de confort. În apropierea fotoliilor mai există: suport pentru sticlă, priză electrică și un spațiu de stocare generos pentru lucrurile personale ale pasagerilor, caracteristici care asigură o călătorie cât mai relaxantă și mai plăcută.

Servicii suplimentare pentru pasagerii Premium Economy

Fiecare pasager poate transporta două bagaje de cală a câte 23 de kilograme, ceea ce reprezintă dublul bagajelor gratuite premise la Economy Class. Pentru o taxă suplimentară de 25 de Euro, pasagerii se pot bucura și de confortul Business Lounge-urilor  Lufthansa înainte de plecare. Anterior, lounge-urile erau disponibile exclusiv pentru pasagerii cu statut Miles&More, iar accesul contra-cost nu era posibil. Procedurile de check-in și îmbarcare și regulamentele privitoare la bagajele de mână sunt identice cu cele de la Economy Class.

Boeing 747-8 Seat MapServiciul de primire a pasagerilor la bordul Premium Economy este îmbunătățit: aceștia sunt întâmpinați cu o băutură de bun-venit, iar fiecare dispune de propria sticlă de apă și de o trusă de accesorii practice de călătorie de foarte bună calitate. Meniurile au o prezentare demnă de noua clasă, iar preparatele culinare sunt aduse pe farfurii de porțelan.

Pasagerii pot naviga în programul de divertisment de la bord folosind monitoarele cu touchscreen montate în scaunele din fața lor. Ei pot face același lucru și cu ajutorul unei telecomenzi care are și rolul de consolă pentru jocurile video disponibile. În funcție de tipul de aeronavă, monitoarele măsoară între 28 și 30 de centimetri, adică sunt cu cel puțin 2 inchi mai mari decât la Economy Class.

Prețuri atractive și până la 52 de locuri disponibile, în funcție de de tipul de aeronavă

Lufthansa Premium Economy Class este un compartiment separat și special marcat în cabină, situat între Business și Economy Class. Noua clasă are un design excelent și cuprinde între 21 și 52 de locuri, în funcție de tipul de aeronavă. Instalarea noii clase se va realiza treptat, de la o sub-flotă la alta, începând din toamna acestui an și urmând a se încheia în vara lui 2015.

Prima sub-flotă care va integra noua clasă este Boeing 747-8. Costul bilelelor la Premium Economy Class va fi mai apropiat de cel al biletelor pentru Economy Class decât de prețul biletelor la Business Class, iar un zbor dus-întors desupra Americii de Nord sau către Asia va presupune un cost mediu adițional de 600 de euro.

Totodată, compania va introduce serviciul BroadConnect, un sistem de entertainment dezvoltat de Lufthansa Systems, care permite streaming-ul de filme şi emisiuni TV direct pe gadgeturile pasagerilor (pentru a avea acces la acest serviciu, pasagerii trebuie să îşi instaleze aplicaţia înainte de decolare) pe aeronavele A320 şi A321 care efectuează zboruri mai lungi (de exemplu pe ruta Frankfurt – Tel Aviv). Potrivit reprezentanţilor Lufthansa, serviciul va fi disponibil gratis atât pe gadgeturile cu iOS, cât şi pe cele cu Android.

Lufthansa transmite filmele din timpul zborurilor direct pe smartphone-urile voastre

“Serviciul va fi testat mai întâi pe zborurile mai lungi, de noapte, pe zona Africii şi a Orientului Mijlociu. Este mai uşor pentru un pasager care călătoreşte mai multe ore să acceseze un film cu o durată de peste 120 de minute. Dacă sistemul funcţionează şi pasagerii vor fi mulţuniţi, vom vedea dacă îl introducem şi pe zboruri cu durată mai mică”, a declarat în cadrul unei conferinţe de presă la Bucureşti Martin Riecken, Director Group Communications Europe în cadul Lufthansa.

În 2013, grupul german a investit circa 2,5 miliarde de euro pentru modernizarea şi actualizarea flotei, cu 156 de milioane de euro mai mult decât în 2012.

Premium Economy Class A340 Cabin View

Premium Economy Class Double Seat

 

Premium Economy Class window view

 

Premium Economy Class pouch

 

 

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *