Potrivit EuroGsm, unul dintre cei mai mari retaileri în domeniul telecom, în 2013 a crescut cererea de pachete de date mobile, precum și cererea...
applePotrivit EuroGsm, unul dintre cei mai mari retaileri în domeniul telecom, în 2013 a crescut cererea de pachete de date mobile, precum și cererea de servicii de televiziune, disponibile atât pe TV cât și pe terminalele inteligente.

Oficialii companiei estimează că tendința va continua și în 2014, pe fondul creșterii ratei de penetrare a tabletelor și smartphone-urilor.

„Anul trecut a continuat trendul ascendent al cererii de pachete integrate, care conțin minute în rețea și naționale, servicii de date și smartphone-uri sau tablete la prețuri speciale. Estimăm creșterea consumului de date și în acest an, odată cu cea a numărului utilizatorilor de device-uri inteligente”, a declarat Zoltan Halmai, director comercial EuroGsm.

O tendință interesantă este creșterea cererii de pachete cu tablete la prețuri preferențiale, alături de serviciile de date și televiziune, în special în rândul părinților, aceștia achiziționându-le pentru a servi drept un mediu-suport în educația celor mici.

Un nou serviciu disponibil în oferta comercială EuroGsm, începând cu iulie 2013, care va înregistra o creștere și în 2014 va fi cel de televiziune, datorită conținutului multumedia oferit pe mai multe tipuri de ecrane, de la TV până la smartphone sau tabletă.

„Referitor la pachetele achiziționate în zonele rurale, sunt preferate în special serviciile de bază de tipul voce sau TV, în timp ce în localitățile urbane predomină cererea pentru abonamente care includ un trafic de date nelimitat, asociate în general cu servicii de voce și televiziune mai complexe”, a adăugat Zoltan Halmai.

Românii sunt dispuși să plătească mai mult pentru pachete integrate

Pe segmentul cartelelor preplătite, reprezentantul EuroGsm a menționat că sumele medii de achiziție pentru smartphone-uri si tablete sunt în stagnare, pe fondul unei competiții puternice între jucătorii din piață. În cazul abonamentelor însă, bugetul diferă în funcție de pachetul preferat de către clienți. Datorită diversității serviciilor și a beneficiilor, clienții pot achiziționa smartphone-uri și tablete chiar și la 0 euro.

„Pentru perioada următoare, estimăm o ușoară creștere a bugetului mediu de achiziție pentru servicii telecom, bazată pe completarea serviciilor de voce cu opțiuni de date și televiziune”, a încheiat Zoltan Halmai.

EuroGsm  este unul dintre cei mai mari retaileri în domeniul telecom la nivel local, cu o reţea de magazine de 112 unităţi în 80 de orașe.  Compania aduce pe piață cele mai noi tendințe în domeniul comunicării mobile, prin diversificarea portofoliului de produse și servicii, si oferă soluții de comunicare inovatoare,  telefoane de ultimă generație, accesorii și o gamă variată de servicii, precum plata facturilor, abonamente de voce sau date.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *