Cu 65 de magazine în 44 de oraşe din România, DEICHMANN România înregistrează o creştere semnificativă a vânzărilor în 2013. În anul în curs, DEICHMANN SE plănuieşte...
DEICHMANN_2014 (2)Cu 65 de magazine în 44 de oraşe din România, DEICHMANN România înregistrează o creştere semnificativă a vânzărilor în 2013. În anul în curs, DEICHMANN SE plănuieşte să investească, la nivel mondial, circa 222 de milioane Euro în extinderea reţelei sale de magazine şi în infrastructură. 

Anul 2013 a marcat o creştere semnificativă a vânzărilor pentru DEICHMANN România. Comerciantul de încălţăminte, prezent pe piaţa din România din 2007, a vândut aproximativ 2,5 milioane de perechi de încălţăminte, adică cu 200.000 de perechi mai mult decât în 2012. Aceasta a însemnat o creştere anuală de 8,4%. Veniturile brute au însumat 251,2 milioane Lei în anul fiscal 2013 – reprezentând o creştere de 33,5 milioane Lei (2012: 217,7 milioane Lei) sau 15,4%.

În 2013, reţeaua de magazine a fost extinsă cu alte 11, astfel că, la sfârşitul anului, Deichmann opera 65 de magazine în România. De la intrarea sa pe piaţa românească, Deichmann a deschis nouă magazine în Bucureşti și alte 56 în restul ţării. „Piaţa din România creşte razant”, a declarat Daniel Popa, directorul general DEICHMANN România. Pentru 2014 compania are în plan investiţii noi, urmând să deschidă alte şase magazine. Numărul angajaţilor a crescut cu 50, de la 467 în 2012 până la 517 la sfârşitul anului trecut.

DEICHMANN_2014DEICHMANN SE porneşte cu o nouă strategie de marketing în sezonul nou primăvară/vară. Campania publicitară, prin care cel mai mare comerciant de încălţăminte cu amănuntul al Europei doreşte să sublinieze şi mai clar competenţa sa în domeniul modei, aduce marca DEICHMANN în punctul central al comunicării.

Campania se va desfăşura şi în România, precum şi în toate celelalte ţări ce aparţin Grupului DEICHMANN. „Până acum, reclamele noastre s-au adresat, în special, diferitelor grupuri ţintă de clienţi“, spune Augustina Artemie, directorul de marketing al DEICHMANN România.

„A sosit însă momentul să începem o campanie de promovare a mărcii umbrelă a grupului, care să aibă în centrul ei compania DEICHMANN şi care să poarte amprenta ADN-ul mărcii noastre.“ Noua strategie de marketing va fi lansată în România cu o campanie de 360°, cu spoturi TV, reclame scrise şi broşuri.

La acestea se adaugă o campanie online de amploare. De asemenea, acţiunea de promovare se va desfăşura sub diferite faţete şi pe Facebook. Nu în ultimul rând, campania se va desfășura şi în magazinele companiei, unde noul slogan şi alte componente vizuale, vor fi elementele centrale de decor al vitrinelor și al interiorului magazinelor. Noul concept a fost realizat în colaborare cu agenția GREY Düsseldorf/Germania.

Grupul DEICHMANN îşi continuă expansiunea şi investeşte 222 milioane de Euro

DEICHMANN România aparţine Grupului DEICHMANN cu sediul în Essen. Compania de familie este cel mai mare comerciant de încălţăminte cu amănuntul al Europei. În anul 2013, DEICHMANN a aniversat 100 de ani de existenţă. Astăzi, grupul este reprezentat în 22 de ţări din Europa şi în SUA. Cifra totală de afaceri a companiei a fost de 4,6 miliarde Euro (4,0 miliarde Euro net) în 2013, faţă de 4,5 miliarde Euro cu un an înainte, reprezentând o creştere anuală de 3,3% (după eliminarea influenței cursurilor valutare). În 2013, grupul a vândut aproximativ 167 milioane de perechi de încălţăminte (2012: 165 milioane) în cele 3.500 de magazine din toată lumea (2012: 3.325).

Compania angaja circa 35.000 de persoane la sfârşitul anului 2013, cu aproximativ 1.300 mai mulţi faţă de 2012 (33.700). În anul în curs, DEICHMANN SE plănuieşte să investească în jur de 222 de milioane Euro în extinderea reţelei sale de magazine şi în infrastructură. Al cincilea centru de distribuţie al companiei urmează să fie inaugurat în aceste zile în Germania. Totodată, pentru 2014 este programată deschiderea primelor magazine în Rusia.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *