În primul an de la lansare, www.chicville.ro, site-ul conceptului de magazin home&deco 100% ambiental cu acelaşi nume, a înregistrat comenzi cuprinse între 50 de...

Chic VilleÎn primul an de la lansare, www.chicville.ro, site-ul conceptului de magazin home&deco 100% ambiental cu acelaşi nume, a înregistrat comenzi cuprinse între 50 de lei şi 4.080 de lei, iar 40% dintre acestea au fost lansate din Bucureşti.

“Magazinul online chicville.ro a înregistrat o creştere graduală în primul an de la lansare atât în ceea ce priveşte traficul, cât şi numărul de comenzi, bucureştenii aflându-se detaşat în topul celor mai activi clienţi”, a declarat Marius Şerbănescu, Director de Achiziţii al Chic Ville.

Potrivit reprezentantului companiei, aproximativ 40% dintre comenzile online au fost lansate din zona Capitalei. Imediat în topul regiunilor cu cel mai mare număr de comenzi se situează Transilvania, cu 32% dintre clienţi. Regiunea de Sud a României a adus cca. 14% dintre comenzi, în timp ce Moldova aprox. 9%. Restul de 5% dintre clienţi provin din alte zone ale ţării.

Cea mai mare achiziţie a depăşit 4.000 de lei

“Deşi, în general, clienţii din mediul online optează pentru coşuri de cumpărături de o valoare medie de 300 lei, chicville.ro a depăşit suma de 4.000 de lei pentru comenzi ce au inclus mai multe piese de mic mobilier“, a subliniat Marius Şerbănescu.

În schimb, când vine vorba de cele mai mici valori ale coşului de cumpărături, potrivit reprezentantului companiei, acestea s-au situat între 50 şi 60 de lei.

Succes înregistrat independent de sezonalitate

În ceea ce priveşte cea mai aglomerată perioadă a anului, pentru chicville.ro ultimele două luni din 2013 s-au încheiat în forţă.

Potrivit lui Marius Şerbănescu aceast lucru s-a datorat atât sezonului Sărbătorilor de Iarnă, dar şi extinderii şi diversificării gamei de produse, creşterii vizibilităţii brandului Chic Ville în mediul online şi îmbunătăţirii funcţionalităţilor disponibile pe site.

„Deşi am avut un sfârşit de an foarte bun, fiind o perioadă a cadourilor, surpriza plăcută a fost că luna februarie a înregistrat o creştere de 7% faţă de luna decembrie, în ceea ce priveşte valoarea comenzilor, dovadă că site-ul este pe un trend ascendent, el crescând de la o lună la alta, independent de sezonalitate”, conform lui Marius Şerbănescu.

Referitor la cele mai comandate produse Chic Ville din mediul online, reprezentantul companiei a dezvăluit că articolele din categoria decoraţiuni (ramele foto, coliviile şi ghivecele decorative, lumănările, articolele tematice şi vazele etc.) se regăsesc în topul preferinţelor clienţilor. De asemenea, produsele pentru servirea mesei şi bucătărie (căni, boluri, farfurii, serveţele, platouri şi alte recipiente de gătit) au înregistrat la rândul lor un număr mare de vânzări.

Creştere cu 50% a comenzilor

Planurile chicville.ro pentru anul 2014 vizează, în primul rând, îmbunătăţirea ratei de conversie a vizitatorilor în cumpărători şi creşterea nivelului actual de trafic lunar. În acest sens, se vor urmări îmbunătăţirea experienţei vizitatorilor pe site şi dezvoltarea unor noi metode de sprijinire a cumpărăturilor online.

“Datorită acţiunilor pe care le avem planificate până la sfârşitul anului, în 2014 estimăm o creştere cu 50% a numărul de comenzi zilnice”, a mai adăugat Marius Şerbănescu.

În ceea ce priveşte portretul clienţilor site-ului chicville.ro, acestea sunt persoane împătimite de frumos, cu venituri peste medie, care sunt în căutarea unor produse deosebite pentru locuinţe sau pentru a le oferi drept cadou şi preferă comoditatea comenzilor online.

 

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *