Perfect Tour, una dintre cele mai mari agenţii de turism de pe piaţa locală, mizează în acest an pe circuitele exclusiviste proprii “Explore” şi...
perfect-tour
Perfect Tour, una dintre cele mai mari agenţii de turism de pe piaţa locală, mizează în acest an pe circuitele exclusiviste proprii “Explore” şi pe nişarea ofertelor din portofoliu care să corespundă cerinţelor familiilor cu venituri peste medie pentru o creştere de două cifre (circa 20%) a businessului.

Astfel, potrivit directorului executiv, Sorin Văduvoiu, Perfect Tour a vândut peste 40 de circuite create exclusiv de agenţie pentru destinaţii precum Iordania, China, Maroc, Peru, Tunisia.

“Vorbim despre circuite la care se înscriu câte 20 de persoane care plătesc peste 1.000 de euro. Un lucru e clar, ne vom menţine politica de a avea o oferă personalizată”, spune Văduvoiu.

Perfect Tour, plus 88% la cifra de afaceri in 2013

Tocmai de aceea, agenţia lucrează în prezent la deschiderea unui showroom de travel unic pe piaţa locală.

“Ne-am propus ca în luna mai să deschidem primul showroom de acest gen în Bucureşti. Va fi diferit faţă de tot ceea ce există în acest moment pe piaţă, iar clienţii vor beneficia de oferte personalizate şi de consultanţă”, afirmă oficialul Perfect Tour, fără a preciza însă locaţia exactă a acestui nou proiect.

Potrivit acestuia, în afară de zona corporate (unde Perfect Tour a reuşit să adauge unul dintre cei mai mari clienţi, OMV Petrom), un alt segment atacat de agenţie este cel al familiilor cu copii care au venituri peste medie şi care îşi doresc vacanţe de lux (anul trecut acest segment a adus 25% dintre veniturile agenţiei).

Travel trends: Perfect Tour vă duce în jurul lumii în 23 de zile

“Cine va merge în Laponia, va merge şi la Disneyland sau într-un circuit, de aceea ce concentrăm mai mult pe atragerea acestui gen de clienţi”, a mai spus oficialul perfect Tour.

Anul trecut, sejururile la Disneyland, pentru care este unicul agent autorizat în ţara noastră, au adus 2 milioane de euro în conturile agenţiei.

Totodată, în acest an agenţia şi-a propus să facă mult mai cunoscut portofoliul de oferte de lux care cuprinde croaziere pe spărgătoare de gheaţă sau în jurul lumii, precum şi circuite la bordul Trans-Siberianului.

“Deşi această nişă nu este încă una care să aducă volume, vorbim de sejururi pentru clienţi care îşi permit să dea 16.000 de dolari pe cabină pentru o croazieră sau până 12.000 de euro pentru o călătorie cu Trans-Siberianul. De aceea acum sunt doar câteva zeci de astfel de pachete vândute”, a mai precizat Văduvoiu.

Touroperatorul participă în cadrul Târgului de Turism al României cu oferte de sejururi ale căror reduceri ajung până la 60%.

Cum românii au demonstrat o sensibilitate aparte pentru croaziere, vânzările Perfect Tour pe acest segment crescând cu 125% în 2013, pachetele de croazieră prezentate la târg îi pot satisface şi pe cei mai pretenţioşi, culminând cu cele în jurul lumii. Ofertele speciale includ de la mini-croaziere, cu tarife ce pornesc de la 90€ (3 nopţi pe Marea Mediterană: Genova- Barcelona- Marsilia- Genova), pentru cei curioşi să afle ce se întâmplă la bordul unei nave, la croaziere relaxante pe Mediterana sau printre fiordurile norvegiene. “Crème de la crème” este călătoria anului 2015, o croazieră de 112 zile în jurul lumii. Itinerarul spectaculos străbate şase continente, iar plecarea are loc pe 23 ianuarie 2015, din Los Angeles.

Sejururile la Disneyland Paris sunt şi ele cap de afiş, cu o reducere de 30%, pentru rezervările efectuate pe perioada târgului. Tarifele pornesc de la 347 euro / adult în cameră dublă / pachet pentru 3 nopţi de cazare şi 4 zile de distracţie în cele două parcuri. Iar copiii sub 7 ani zboară, stau şi se distrează gratis.

Totodată, pe perioada târgului, agenţia va avea o aplicaţie digitală bazată pe tehnologia Realităţii Augmentate, urmând ca odată cu deschiderea showroom-ului, aceasta, alături de toate aplicaţiile anterioare, să se regăsească în noul concept.

Perfect Tour a înregistrat în 2013 o creştere cu 88% a cifrei totale de afaceri, de la 110 milioane de lei în 2012, la peste 206 milioane de lei. În urma strategiei complexe de devoltare, ce a dus la extinderea serviciilor de management al călătoriilor de afaceri în Cehia şi Slovacia, prin achiziţionarea a două companii locale cu experienţă, Perfect Tour a devenit lider pe piaţa de Business Travel Management (BTM) din Europa Centrală şi de Est.

În 2014, Perfect Tour va continua ofensiva pe piaţa de turim cu investiţii de peste un milion de euro, axate pe două segmente – tehnologie şi componenta educaţională.

Fondată în 2004, Perfect Tour a devenit una dintre cele mai importante agenţii de pe piaţa serviciilor de turism din România, cu 12 locaţii proprii şi filiale în Republica Moldova, Ucraina, Bulgaria, Croaţia, Slovacia şi Statele Unite ale Americii.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *