Brico Dépôt a anunțat, astăzi, că va deschide, mâine (14 martie 2014),  primele sale „depozite” din România, în zonele Pantelimon și Orhideea, din București....
Brico Depot PantelimonBrico Dépôt a anunțat, astăzi, că va deschide, mâine (14 martie 2014),  primele sale „depozite” din România, în zonele Pantelimon și Orhideea, din București. Informațiile au fost oferite cu pipeta, cu direcție și în limba franceză. În același timp, mare parte din întrebările presei au rămas fără răspuns din partea oficialilor companiei.

Ce am aflat? Că, începând din iunie 2013, odată cu preluarea de către grupul Kingfisher, Bricostore România a intrat într-un proces de transformare în Brico Dépôt. Astăzi s-a încheiat etapa întâi a acestui demers, odată cu inaugurarea primelor două „depozite”. „Nu este vorba despre încă un magazin pe piața românească de DIY, ci de lansarea în România a unui concept nou și diferit”, declară Patrick Papot, directorul general delegat al Brico Dépôt România.

Ce nu am aflat? Care este suma alocată pentru „transformare” și nici termenul exact pentru finalizarea acestui proces.

Ce am aflat? Că 12.000 de produse răspund tuturor nevoilor  pentru construcția și îmbunătățirea   locuinței, iar gamele Brico Dépôt nu conține produse inutile – contrar gândirii „tot timpul mai mult”. „Pentru a dezvolta o gamă esențială și pentru a păstra produsele care corespund cel mai bine nevoilor clienților, am valorificat istoria Bricostore”, a adăugat Patrick Papot.

Ce nu am aflat? O simplă estimare pentru care este numărul de clienți pe care îl așteaptă sau cifrele businessului din România. Dacă vor crește sau vor scădea în comparație cu Bricostore.

Ce am aflat? Că, având mereu prețuri mici, Brico Dépôt nu realizează promoții, care pot crea confuzie în rândul clienților şi dificultăţi în compararea ofertelor de pe piață. În plus, pentru dinamizarea ofertei comerciale, Brico Dépôt aduce în mod regulat produse “Arivaj”. Ce este un “Arivaj”? Un produs în cantitate limitată, care nu se găsește în gama permanentă, vândut la un preţ mai scăzut decât cel de pe piață.

Ce nu am aflat? Care sunt următoarele magazine modelate și unde vor deschide noi unități (n.red. potențialul României este de circa 50 de depozite potrivit companiei). Câți oameni vor mai angaja după ce numărul acestora a scăzut la 1.100 față de cei peste 1.450 în 2013.

Ce am aflat? Că a fost redusă gama de produse și că, acum, depozitul este organizat în trei zone: materiale de construcție şi renovări, amenajări interioare şi unelte necesare pentru realizarea lucrărilor. Că, deschizându-şi ușile în fiecare zi de la ora 07:00, Brico Dépôt își propune să devină punctul de referinţă pentru meşteri și profesioniști, permițându-le să înceapă lucrările devreme  fără a pierde timpul. Oare?

„Prin depozitele noastre, prin Arivaj, prin prețurile mici, prin oferta în cantităţi mari disponibile imediat, prin oferta simplă, redusă la esențial, sperăm să reunim toate ingredientele pentru a atrage cumpărătorii români”

Patrick Papot, director general delegat al Brico Dépôt

Brico Dépôt este unul dintre brandurile grupului Kingfisher plc, cel mai mare retailer european de produse pentru amenajarea locuințelor şi al treilea la nivel mondial. Kingfisher numără, astăzi, peste 1.080 de magazine în 9 țări din Europa și în China, înregistrând vânzări de aproximativ 11 mld. Lire sterline.

Principalele sale branduri sunt B&Q, Castorama, Brico Dépôt și Screwfix. Kingfisher mai deţine 50% din acțiunile rețelei Koçtas, alături de grupul turc Koç, cât și 21% din Hornbach, liderul german în distribuirea de articole de bricolaj.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *