Agentia de turism Perfect Tour, unul dintre principalii jucatori de pe piata locala de profil, a inregistrat o crestere cu 88% a cifrei totale...
disneyland parisAgentia de turism Perfect Tour, unul dintre principalii jucatori de pe piata locala de profil, a inregistrat o crestere cu 88% a cifrei totale de afaceri in 2013, de la 110 milioane de lei in 2012 (circa 26 de milioane de euro), la peste 206 milioane de lei (aproape 48 de milioane de euro).

Motorul cresterii veniturilor agentiei a fost strategia complexa de devoltare abordata de oficialii Perfect Tour, ce a dus la extinderea serviciilor de management al calatoriilor de afaceri in Cehia si Slovacia, prin achizitionarea a doua companii locale cu experienta, Perfect Tour a devenit lider pe piata de Business Travel Management (BTM) din Europa Centrala si de Est.

Grupul Eurolines vrea 400 de milioane de lei în 2014 din destinaţii noi, vânzări online şi autocare cu locuri de business

“Anul 2013 a fost unul al maximelor. Perfect Tour a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri in Romania cu 88%, dublata de un profit sanatos. Cresterea a fost generata atat de segmentul business travel, cat si de partea de vacante, unde Perfect Tour detine o cota de piata consistenta in segmentul clientilor cu venituri medii si mari. Vacantele de lux au reprezentat circa 25% din cifra de afaceri, iar cea mai spectaculoasa evolutie au inregistrat-o croazierele (+125%, fata de 2012)”, explica Sorin Vaduvoiu, director executiv Perfect Tour.

Christian Tour mizează pe vacanţe nişate şi hoteluri proprii pentru creşterea business-ului

“Rezultatele nu au venit peste noapte, ci in urma unei strategii complexe de dezvoltare si consolidare. De exemplu, in ultimii patru ani, ne-am extins strategic in regiune. Iar acum, Perfect Tour este singura companie din Europa de Est care reuseste sa furnizeze acelasi nivel ridicat de servicii tuturor clientilor corporate din Romania, Bulgaria, Rep. Moldova, Ucraina, Cehia si Slovacia. Sistemul nostru avansat de savings, operat de profesionisti cu experienta, confera control total asupra cheltuielilor de travel ale unei companii, pana la nivelul fiecarui angajat”, adauga Vaduvoiu.

Pentru a oferi aceeasi valoare adaugata clientilor din toate tarile in care opereaza, Perfect Tour utilizeaza si un “ingredient” unic pe piata BTM din Europa de Est. Singurul Call Center Live din industria regionala de Travel Management Services permite operarea, printr-un simplu apel telefonic sau e-mail, de rezervari de bilete de avion, cazari interne sau internationale, servicii de rent a car, bilete de tren, servicii suplimentare MICE, etc..

In 2014, Perfect Tour va continua ofensiva pe piata de turim cu investitii de peste un milion de euro, axate pe doua segmente – tehnologie si componenta educationala. Iar preocuparea principala a agentiei va fi de a gasi in continuare mijloacele potrivite de a fi cu adevarat utila, daca nu indispensabila, tuturor celor care au nevoie de servicii de calatorie.

In ceea ce priveste cifra de afaceri, oficialii Perfect Tour estimeaza o crestere cu 18-20% si o consolidare a pozitiei sale pe cele mai importante segmente ale pietei.

Fondata in 2004, Perfect Tour detine in prezent 12 locatii proprii si filiale in Republica Moldova, Ucraina, Bulgaria, Croatia, Slovacia si Statele Unite ale Americii.

Perfect Tour este agent autorizat al celor mai cunoscuti tour operatori internationali (Tui, Dertour, Thomas Cook/Neckermann, GTA, Hotelbeds) si linii de croaziera (Costa Cruises, MSC Cruises, NCL, etc). In 2008, agentia a devenit GSA pentru cea mai vasta retea de cai ferate, Rail Europe, iar din 2009 este partener agreat Disneyland Paris in Romania.

Din 2010, Perfect Tour este partener exclusiv al uneia dintre cele mai cunoscute companii multinationale de travel management, Global Star, in Romania si Republica Moldova, oferind aceeasi calitate maxima si aceeasi valoare adaugata tuturor clientilor corporate din regiune.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *