Anul 2013 a însemnat o cifră de afaceri de 2.5 milioane de euro în România  pentru Tripsta, companie care va continua și în acest an...
Travel-ChinaAnul 2013 a însemnat o cifră de afaceri de 2.5 milioane de euro în România  pentru Tripsta, companie care va continua și în acest an investițiile în dezvoltarea biroului din București. Tripsta a alocat un buget de 1.4 milioane RON pentru primii trei ani de activitate ai centrului său operațional din București.

Conform reprezentanților companiei, în 2014 Tripsta își propune să ajungă la vânzări totale de circa 4.5 milioane de euro în România, concomitent cu extinderea operațiunilor derulate de biroul de la București și creșterea cu 50% a echipei.

 “În 2014, estimăm că piața online de bilete de avion va înregistra o creștere de 20-25% comparativ cu anul anterior. De aceea, vom continua investițiile și vom aloca anul acesta aproape 250.000 RON pentru dezvoltarea centrului operațional din România. Vom aduce în echipă noi membri în departamentele de operațional, marketing și contabilitate pentru a răspunde cerințelor pieței.

Estimăm că, până la finalul anului 2014, echipa Tripsta România va ajunge la peste 60 de angajați”, a declarat Marius Negre, Country Manager Romania.

În România, Tripsta a început să dezvolte operațiunile în 2012, când a investit în jur de 400.000 RON pentru lansarea filialei din București. Investițiile continuă, în principal pentru dezvoltarea de competențe care să sprijine furnizarea de servicii din ce in ce mai complexe atât pe plan local, cât și în cadrul grupului.

În prezent, din România sunt gestionate activitățile operaționale pentru cele mai importante piețe europene, precum Franța, Spania, Marea Britanie, Italia sau Rusia, dar și piețe exotice precum Africa de Sud, Noua Zeelanda, Filipine, Hong Kong, etc. Acest lucru a necesitat o creștere susținută a echipei din București: de la 6 angajați la începutul lui 2013 la peste 40 de oameni în prezent.

În ceea ce priveste serviciile furnizate, biletele de avion reprezintă 95% din tranzacțiile Tripsta atât în România, cât și pe plan global, fiind principalul produs comercializat de Tripsta.

Folosirea de tablete și smartphone-uri pentru rezervarea de servicii de turism a înregistrat o creștere importantă în 2013, iar această tendință se menține și în perioada următoare, după cum a relevat și o analiză făcută publică de Tripsta la începutul acestui an. Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților săi, grupul Tripsta investește constant în dezvoltarea versiunii mobile a platformei de rezervări online și va lansa în acest an aplicații dedicate pentru iOS și Android.

În 2013, cifra de afaceri a Tripsta la nivel internațional a ajuns la 190 milioane de euro, aproape dublu comparativ cu 2012 (97 milioane de euro). În România, Tripsta a avut în 2013 o cifră de afaceri de 2.5 milioane de euro, în creștere cu 80% față de 2012, și estimează că va ajunge la circa 4.5 milioane de euro în 2014.

Tripsta are în prezent trei sedii: sediul principal din Atena, cel din București care funcționează ca și centru operațional și cel din Sao Paolo (Brazilia), care acoperă regiunea Brazilia și America de Sud. Centrul din București este primul deschis în afara Greciei și a înregistrat o creștere susținută pe parcursul ultimului  an, atât din perspectiva serviciilor furnizate pe plan local și la nivelul grupului, cât și ca număr de membri ai echipei.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *