Blitz TV și-au început activitatea în luna mai 2013 și au generat, până în prezent, o cifră de afaceri de 400.000 EUR și, pentru...
blitz tv
Blitz TV și-au început activitatea în luna mai 2013 și au generat, până în prezent, o cifră de afaceri de 400.000 EUR și, pentru 2014, estimează o cifră de afaceri de 1.500.000 EUR. Blitz Television operează Blitz TV într-o  rețea  extinsă  cuprinzând Aeroportul Internațional Henri Coandă, bordul aeronavelor Tarom și  toate stațiile  Metrorex din București.

            Inițiatorii proiectului pariază ca formă de publicitate digitală (cunoscută în mediile de specialitate ca «digital signage»), ce se difuzează pe rețelele de display-uri instalate în spații publice, va deveni și în România alternativa viitorului la formele de publicitate tradiționale.

„În peisajul OOH din Bucuresti, un advertiser are puține soluții la îndemână pentru a acoperi 40% din piață cu un singur mediu publicitar iar Blitz TV tocmai ce a devenit și oficial prin intermediul cercetării Daedalus una dintre opțiunile importante, având posibilitatea de a măsura audiența mult mai precis comparativ cu alte medii OOH si nu numai. Piața digital signage din România nu este fragmentată, Blitz TV fiind cel mai mare jucător din domeniu, fapt ce se traduce într-un avantaj imens competitiv din punct de vedere al raportului investiție/audiența obținută. În plus, trebuie avut în vedere că toata audiența livrată este formată din persoane active iar vârfurile de audiență din metrou (L-V, de la 7 :00 la 18 :00) se completează perfect cu audiența stațiilor TV”

Constantin Caciur, Managing Consultant Blitz Television

Despre digital signage: Avantajul acestei forme de publicitate îl reprezintă faptul că întreg conținutul difuzat pe display-uri este controlat cu ajutorul unui PC, permițându-se modificarea conținutului de la distanță, fără alte eforturi suplimentare.

            În general, formele de publicitate digitală sunt utilizate pentru informare, promovare produse şi servicii sau pur şi simplu pentru divertisment, fiind binecunoscută capacitatea acestui gen de afişare de a atrage atenţia publicului, mai ales în locații care necesită un timp de așteptare mai scurt sau mai îndelungat (stații de autobuz, de metrou, aeroporturi, gări etc).

            Platforma de publicitate Blitz TV permite interacțiunea între privitori și conținutul afișat pe ecrane, printr-un mecanism simplu de votare care permite afișarea programelor selectate pe ecranele din locațiile respective.

            Nivelul de implicare al consumatorului permis de această formă de publicitate digitală este similar celui generat de «social media», dar cu un grad de vizibilitate si de impact pentru consumatorii de informație pe care doar programele de televiziune le pot furniza în prezent.

            Beneficiile pe care Blitz TV le aduce potențialilor clienți care vor apela la această formă de publicitate sunt: eficiența (impact deosebit la un număr mare de potențiali consumatori cu un minim de cost), posibilitatea personalizării conținutului afișat pe ecrane în fiecare stație (forma ideală de publicitate pentru firmele aflate în apropierea stațiilor respective de metrou și de aeroport) și posibilitatea de interacțiune cu consumatorii.

Cercetarea Daedalus: Pentru a sublinia relevanța acestei forme de promovare și în vederea măsurării impactului în rândul consumatorilor, Blitz TV a încredințat companiei de cercetare Daedalus Millward Brown realizarea unui studiu pentru identificarea profilului călătorilor cu metroul bucureștean și identificarea compatibilității călătorilor cu potențialii clienți pe linie de publicitate.

            De interes pentru Blitz TV, prin intermediul acestui studiu, a fost și obținerea unui feed-back din partea consumatorilor referitor la cum percep conținutul afișat pe ecrane, în ce dispoziție sunt în momentul în care vizionează respectivele reclame și opinia acestora despre crearea unei aplicații SmartPhone interactive privind materialul publicitar afișat pe ecrane.

            Cercetarea urbană efectuată în perioada 6-13 noiembrie 2013, a fost realizată pe baza unui sondaj telefonic pe un eșantion de 900 persoane și este reprezentativ pentru locuitorii din București cu vârsta de peste 14 ani. Eroarea de eșantionare este de +/- 3.3%.

            Sondajul a relevat faptul că 39.4% dintre bucureștenii cu vârsta de peste 14 ani (peste 670.000 persoane unice) obișnuiesc să circule cu metroul cel puțin o dată pe săptămână (95.8% cel puțin o dată în cursul săptămânii și 32.9% cel puțin o dată în weekend), iar 58.6% dintre aceștia vizionează programele BlitzTV.

            Profilul principal al călătorului Metrorex are vârsta între 18 și 44 de ani, venituri medii și ridicate în comparație cu populația Bucureștiului.

            De asemenea, 39.8% dintre călătorii cu metroul au card de debit/credit, 36,1% utilizează internet banking, 28,8% au asigurare de viață/pensie privată și 40.1% au telefoane smartphone, dintre care 71.5% au downloadat aplicații pe mobil.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *