Potrivit lui Cristian Pandel, preşedintele şi fondatorul agenţiei de turism Christian Tour, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de profil,...
hotel corfuPotrivit lui Cristian Pandel, preşedintele şi fondatorul agenţiei de turism Christian Tour, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de profil, vânzările de pachete turistice early-booking aduc circa 40% din încasările tour operatorului.

De aceea, agenţia şi-a propus să extindă perioada de reduceri pentru achiziţionarea vacanţelor prin early-booking până pe 31 mai.

Christian Tour mizează pe vacanţe nişate şi hoteluri proprii pentru creşterea business-ului

“Nu este o tendinţă nouă. Aşa era şi în urmă cu câţiva ani. Vedem până în aprilie o nebunie de oferte, însă după aceea este o perioadă moartă. Trebuie să recunoaştem, românilor le plac discounturile, aşa că ne-am hotărât să extindem ofertele”, a afirmat Pandel.

În acelaşi timp, ofertele pentru vizite scurte de shopping nu se află printre preferatele clienţilor români. “Ne adresăm celor care îşi drămuiesc banii şi care îşi planifică vacanţele cu atenţie. Cei care au bani de shopping se duc direct şi se hotărăsc pe moment, nu au nevoie să planifice”, mai spune oficialul Christian Tour.

O tendinţă observată de acesta este faptul că o bună parte din turiştii români merg în vacanţă cu maşina proprie, media alocată de persoană pentru un concediu fiind de circa 350 – 400 de euro.

,,Românii sunt, probabil alături de bulgari, pe ultimul loc din Europa în ceea ce priveşte cumpărarea vacanţelor cu avionul, mulţi dintre clienţii agenţiilor de turism având teamă să călătorească astfel. Pe primul loc rămân vacanţele cu maşina proprie, apoi circuitele cu autocarul. Cu toate acestea, trendul de vânzare al vacanţelor cu avionul va creşte semnificativ în următoarea perioadă. Constantă va rămâne media alocată unei vacanţe de o persoană, de 350-400 de euro’, a spus Cristian Pandel.

În 2013, topul destinaţiilor favorite ale turiştilor români a fost condus de Grecia (preferată de circa 65% dintre cei care au achiziţionat vacanţe prin Christian Tour), urmată de Turcia, Spania şi Bulgaria.

,,Grecia va rămâne destinaţia cea mai vândută şi în 2014, cu o pondere de 60% – 65% din totalul vacanţelor vândute de Christian Tour, dar şi la nivelul pieţei generale de turism din România. De altfel, Grecia este ţara în care am ales cele mai multe resorturi, atent selecţionate, pentru a aplica noul nostru concept Family Moments. În aceste hoteluri, vacanţele de tip all inclusive au şi o componentă de distracţie pentru copii, spaţii special amenajate, multe facilităţi pentru ca întreaga familie să se simtă bine. Preţul pentru un sejur, pentru întreaga familie, părinţii şi doi copii, începe de la 1.500 de euro’, a spus Cristian Pandel.

Agenţia va lansa din acest an chartere cu plecare din Bacău şi va redeschide, pe perioada estivală, charterele din Iaşi, Cluj şi Timişoara către destinaţii precum insula Creta, Zakynthos, Corfu. De asemenea, agenţia a inclus în ofertă noi destinaţii: Parga, Creta-Chania, Skiathos (Grecia), Sorrento (Italia), Didim (Turcia).

Potrivit fondatorului Christian Tour, de anul trecut, odată cu introducerea a două zboruri charter din Cluj-Napoca şi a alte şapte din Timişoara către Grecia şi Turcia, a scăzut substanţial numărul românilor din Transilvania care pleacă în vacanţe cu zboruri din Ungaria.

“Până acum, tot Ardealul zbura de la Budapesta. Acum i-am atras în aeroporturile noastre şi le-am pus la dispoziţie transport gratuit cu autocarul ca să poată ajunge la aceste avioane”, a adăugat reprezentantul Christian Tour.

Christian Tour a vândut pe parcursul anului trecut vacanţe în valoare de aproximativ 45 milioane de euro şi a obţinut un profit de trei milioane de lei. Potrivit oficialor companiei, în acest an cifra de afaceri va trece de 60 de milioane de euro.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *