foodpanda, platforma online pentru comenzi de mâncare susținută de Rocket Internet, cel mai mare incubator de afaceri online din lume, a lansat o campanie...
foodpandafoodpanda, platforma online pentru comenzi de mâncare susținută de Rocket Internet, cel mai mare incubator de afaceri online din lume, a lansat o campanie amplă de indoor advertising la metroul din București, prin care își propune să atragă atenția asupra faptului că nicio masă nu este opțională, bucureștenii posesori de smartphone sau tablete putând să își comande mâncarea preferată rapid și simplu prin aplicația foodpanda, disponibilă gratuit în AppStore și Google Play.

Campania foodpanda se desfășoară în intervalul 17 februarie – 31 martie și constă în branding integral al intrării pe magistrala Unirii 2 și billboarduri amplasate în stațiile Unirii 2, Universitate, Victoriei 1, Victoriei 2 și Aviatorilor. Investiția totală alocată campaniei de indoor advertising se ridică la aproximativ 30.000 euro.

Am aflat care sunt cele mai comandate deserturi de Valentine’s Day! Voi ce preferați?

foodpanda_appCampania se adresează tuturor bucureștenilor posesori de device-uri mobile, tabletă sau smartphone cu sisteme de operare iOs sau Android, care își pot descărca gratuit  aplicația foodpanda, și comanda rapid și simplu felul de mâncare preferat. Toate panourile foodpanda afișate în stațiile de metrou includ și un QR code universal, pentru iOs și Andoid, cu ajutorul căruia pot descărca pe loc aplicația din Appstore sau Google Play.

“Mesajul campaniei este unul simplu, facem un call to action către toți bucureștenii utilizatori de smartphone, prea ocupați sau concentrați pe task-urile de la muncă, care sar regulat peste mesele zilei. Orice masă este importantă, iar aplicația foodpanda este cel mai simplu și la îndemână instrument prin care își pot comanda felul sau meniul preferat. Nu trebuie decât să o descarce gratuit din Appstore sau Google Play și au acces imediat la o diversitate de meniuri oferite de peste 150 de restaurante din București, toate pe o singură aplicație”, declară Dan Macarie, Country Manager foodpanda România.

Reprezentanții foodpanda estimează o creștere de până la 50% a numărului de comenzi prin aplicație, în perioada campaniei.

foodpanda.ro colaborează, în prezent, cu aproape 200 de restaurante din București și Cluj-Napoca, fiind lider de piață pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mâncare din România.

Fondată în 2012, foodpanda, împreună cu brandul afiliat hellofood, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în 37 de țări. Compania le oferă restaurantelor posiblitatea de a își aduce meniurile în mediul online, extinzându-și astfel baza de clienți. Pentru consumatori, grupul foodpanda/hellofood oferă un mediu online cu un larg spectru gastronomic, din care clienții pot alege utilizând atât platforma online, cât și aplicația mobilă foodpanda, disponibilă gratuit în AppStore și Google Play; foodpanda se ocupă de procesarea comenzii și transmiterea acesteia către restaurant, care se ocupă de livrare.

foodpanda/hellofood operează în India, Thailanda, Indonezia, Pakistan, Singapore, Malaezia, Vietnam, Taiwan, Bangladesh, Kazahstan, Rusia, Polonia, Ucraina, Ungaria, România, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Croația, Brazilia, Mexic, Argentina, Chile, Columbia, Peru, Venezuela, Arabia Saudită, Iordania, Nigeria, Maroc, Kenya, Ghana, Senegal, Coasta de Fildeș, Rwanda, Tanzania și Uganda.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *