Sanofi România, filiala locală a unuia dintre cei mai mari producători de medicamente din lume, lansează pe segmentul antistres MagneVie Express®, ce conţine magneziu...
Plic MagneVie ExpressSanofi România, filiala locală a unuia dintre cei mai mari producători de medicamente din lume, lansează pe segmentul antistres MagneVie Express®, ce conţine magneziu şi vitamina B6 care contribuie la reducerea oboselii şi extenuării, la funcţionarea normală a sistemului nervos şi la menţinerea sănătăţii psihice.

Compania, lider al pieţei de OTC-uri – medicamente care se comercializează fără prescripţie – (conform IMS MAT Decembrie 2013), vizează obţinerea unei cote de piaţă de 5% în valoare, în primul an de la lansare şi  câștigarea, în ritm susținut, a unei cote din ce în ce mai importante din această piață.

Obiectivele companiei sunt susţinute de inovaţia pe care o aduce MagneVie Express®  în acest segment –  o formă modernă de prezentare, granule orodispersabile, care conferă rapiditate și usurință în administrare (nu necesită apă), produsul fiind total adaptat  ritmului vieţii moderne.

„Suntem foarte încrezători în brandul nou lansat, MagneVie Express®. Contextul de piaţă este propice, ţinând cont că atât piaţa de vitamine, minerale şi suplimente, cât şi segmentul specific de antistres au înregistrat creşteri în ultimii ani. Totodată, ne bazăm pe expertiza noastră consistentă în segmentul antistres. Brandul nostru Magne B6® este lider detaşat de piaţă, având o cotă de 34% în valoare (conform IMS, Sales OUT report, în valoare la preţ de consumator, în 2013), bucurându-se de o bună notorietate în rândul consumatorilor din România”, declară Iulia Roşian, Director Consumer HealthCare Sanofi România.

Piaţa de vitamine, minerale şi suplimente a atins nivelul de 448 milioane de lei în 2013 (preţ consumator), în creştere cu 14% faţă de anul 2012. Din totalul pieţei, segmentul de antistres reprezintă 12%, înregistrând o creştere de 15% în ultimul an.

Cutie MagneVie Express„Sanofi România ocupă în acest moment locul 5 în topul suplimentelor alimentare. Obiectivul nostru este evoluţia susţinută în acest domeniu în următorii ani. Lansarea MagneVie Express® este un pas important. Suntem deja  în curs de dezvoltare a unei game de produse pe bază de magneziu şi planificăm să avem în cadrul acesteia câte două lansări pe an”, explică Iulia Roşian, Director CHC Sanofi România.

Divizia de CHC reprezintă unul dintre pilonii de creştere pentru Sanofi România. Compania este lider de piaţă, obţinând 11,7% din valoare şi 13,6% din volum (conform IMS MAT Decembrie 2013) şi creşteri anuale peste media pieţei. Obiectivul principal pentru 2014 este consolidarea poziţiei de lider, tacticile principale fiind lansarea de noi produse (patru planificate pentru anul acesta, din ariile durere, suplimente alimentare şi gastroenterologie), consolidarea brandurilor deja existente şi abordări inovatoare în ceea ce priveşte campaniile de comunicare.

MagneVie Express®

MagneVie Express® conţine citrat de magneziu şi vitamina B6. Citratul de magneziu este o sare organică, cu grad ridicat de solubilitate care este foarte bine asimilată de organism. MagneVie Express® nu conține zahăr și, astfel, poate fi utilizat și de către persoanele cu diabet zaharat. În plus, nu conține nici glucoză, gluten, lactoză, proteine din lapte sau conservanți, aliniindu-se celor mai recente tendinţe în alimentaţie. Cu gust plăcut de lămâie, MagneVie Express® este uşor de administrat, fără a necesita apă, datorită formei de granule orodispersabile care se dizolva direct pe limba. Suplimentul este recomandat adulţilor şi adolescenţilor (1-2 plicuri pe zi), dar şi copiilor cu vârste de peste 6 ani (1 plic pe zi). Este disponibil în farmacii în cutii cu 20 de plicuri unidoză.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *